De la intrarea in vigoare a Ordinului nr. 473 din 03/12/2012 al A.N.P.C. privind unele masuri de informare a consumatorilor cu privire la Telefonul Consumatorului – InfoConS – 021/9551 si pana la data de 30 noiembrie 2013, au apelat acest numar 82.602 consumatori, dupa cum urmeaza:

-ianuarie -7227 consumatori;

- februarie -5579 consumatori;

- martie -6671 consumatori;

-aprilie – 7059 consumatori;

- mai – 6611 consumatori;

- iunie – 7921 consumatori;

- iulie – 9233 consumatori;

- august – 9049 consumatori;

- septembrie – 7564 consumatori;

- octombrie – 7775 consumatori;

- noiembrie – 7913 consumatori.

<http://www.protectia-consumatorilor.ro/wp-content/uploads/2013/12/numericul_de_apeluri_primite_pe_numarul_unic_0219551_InfoCons_Protectia_Consumatorilor.jpg>

Din punct de vedere al mediei unui apel, acestea sunt intre 0:03:44
minute si 0:05:14 minute.

A.N.P.C.P.P.S.Romania – InfoCons in parteneriat cu Federatia

Asociatiilor de Consumatori a realizat o Campanie de Educare si Informare a Consumatorilor cu privire la accesul cetatenilor la numerele utile de pe teritoriul Romaniei, inclusiv noul numar al protectiei consumatorilor 021/9551.

In cadrul acestei Campanii au fost tiparite si diseminate la nivel national o serie de materiale informativ educative dupa cum urmeaza :

- Flyere format 1/3 din A 4;

- Afise format A2 ;

- Placute format A4 pe suport autocolant cu noul numar de protectia consumatorilor personalizata cu datele de contact ale Comisariatelor Judetene de Protectia Consumatorilor;

- Carduri de informare;

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Set your Twitter account name in your settings to use the TwitterBar Section.