Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania – InfoCons a incheiat un Parteneriat cu STRATEGIC RESEARCH CORPORATION S.R.L, in scopul educarii, informarii si imbunatatirii gradului de constientizare a agentului economic privind drepturile legitime ale consumatorilor si pentru evitarea activitatilor si practicilor ilicite in domeniul protectiei intereselor colective ale consumatorilor.

Colaborarea intre cele doua entitati, vizeaza urmatoarele aspecte:

• Identificarea, combaterea si prevenirea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia acestora cu consumatorii;

• Monitorizarea comunicarilor comerciale adresate consumatorilor;

• Indicarea preturilor produselor oferite spre vanzare;

• Securitatea generala a produselor;

• Identificarea, combaterea si prevenirea practicilor ilicite in domeniul protectiei si intereselor colective ale consumatorilor;

• Respectarea drepturilor consumatorilor in domeniul contractelor incheiate in afara spatiilor comerciale;

• Respectarea drepturilor consumatorilor in domeniul comercializarii pachetelor de servicii turistice;

• Etichetarea conforma a produselor;

• Respectarea drepturilor consumatorilor in domeniul contractelor la distanta;

• Respectarea drepturilor consumatorilor in domeniul vanzarii produselor si garantiile acestora;

• Raspunderea producatorilor pentru pagubele generate de produsele cu defecte;

• Prevenirea clauzelor abuzive;

• Respectarea drepturilor consumatorilor in domeniul comertului electronic;

• Publicitatea.
De asemenea, Strategic Research Corporation va promova Programul National pentru Protectia Consumatorilor –Marca Increderii si va sprijini la intocmirea, pregatirea si depunerea dosarelor in vederea evaluarii in spiritul cerintelor din standardele europene a conformitatii produselor si documentatiei aferente pentru obtinerea Certificatului de Utilizare al Marcii Programului, de catre institutiile care doresc inscrierea in acest Program.

Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania – InfoCons, unica organizatie din România cu drepturi depline in Consumers International, este o asociatie de consumatori neguvernamentala, reprezentativa, de drept privat, fara scop lucrativ, cu patrimoniu distinct si indivizibil, independenta, intemeiata pe principii democratice, ce apara drepturile consumatorilor – membra fondatoare a Federatiei Asociatiilor de Consumatori.

Strategic Research Corporation (SRC) este o companie ce ofera servicii de consultanta in diferite domenii de activitate pentru un numar important de companii, atat din Romania cat si din strainatate, stabilind cu acestia relatii de durata, bazate pe incredere si satisfactii profesionale reciproce.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Set your Twitter account name in your settings to use the TwitterBar Section.
Our media: Top10CasinoOnline.COM.