Secom®, companie romaneasca specializata in importul, distributia si comercializarea de produse naturale pentru sanatate si frumusete, a inregistrat anul trecut afaceri de 54,8 milioane de lei (12,2 milioane de euro), in crestere cu 19% fata de 46,1 milioane de lei (10,2 milioane de euro), in 2014. Compania a continuat dezvoltarea retelei de magazine proprii, ajungand la 8 unitati, dupa ce la finalul anului a lansat cate un magazin in Brasov si Bacau. Valoarea investitiilor demarate de Secom® in 2015 a fost de 1,87 milioane de euro, resurse directionate in lucrarile de extindere a sediului administrativ si a depozitului, lansarea noilor magazine si in strategia de informare si promovare.

„Secom® isi mentine trendul de crestere peste nivelul pietei, iar rezultatele inregistrate in 2015 sunt atat confirmarea evolutiei organice, dar si a eforturilor de informare si educare a pietei romanesti. Am castigat increderea consumatorilor prin produse de calitate, cu ingrediente inovatoare, prin informare etica si corecta, iar acest lucru se poate vedea in dezvoltarea noastra. Ne propunem ca din 2016 sa acceleram ritmul de dezvoltare si sa ajungem la o cifra de afaceri de 15,5 milioane de euro. Principalii vectori care ne vor ajuta sa atingem acest obiectiv sunt inovatia, performanta echipei si acoperirea unor arii terapeutice noi”, declara Lucia Costea, Managing Partner Secom®.

Pentru 2016, Secom® vizeaza dublarea investitiilor in promovarea principalelor branduri si cresterea cotei de piata pe principalele arii terapeutice.
Compania vizeaza extinderea retelei de magazine in zona de vest a tarii, cu doua-trei unitati.

Strategia pentru 2016 mai include investitii complexe in dezvoltarea resurselor umane prin implementarea de programe de training, precum si achizitia de noi softuri care sa faciliteze activitatea echipei si un mai bun management al intregului business.

„Secom® este o companie in care oportunitatea si dezvoltarea sunt cuvintele de ordine. in 2004, atunci cand demaram activitatea de import, in Secom eram doi oameni. Astazi compania numara 120 de angajati la nivel national. La inceputul acestui an am infiintat un nou department – Trade Marketing, iar pana la finalul lui 2016 ne propunem sa ajungem la o echipa de 150 de angajati”, adauga Lucia Costea, Managing Partner.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Set your Twitter account name in your settings to use the TwitterBar Section.