10.000 de liceeni au absolvit o nouă ediție a programului JA Orientare profesională,

0
886

Comunicat de presă

 

10.000 de liceeni au absolvit o nouă ediție a programului JA Orientare profesională,
ca parte a Job IncubatorTM, iar 5.000 dintre aceștia au descoperit Cheia succesului în carieră, ediție derulată prin parteneriatul JA România – Societe Generale Global Solution Centre

 

În anul școlar 2023-2024, 10.000 de tineri cu vârsta de peste 16 ani au avut posibilitatea de a participa, în cadrul JA Job Incubator™, la diferite activități integrate la clasă, pentru a descoperi Cheia succesului în carieră. Astfel, aceștia au beneficiat de: resurse de învățare pe platforma JA LearnTM, webinare pe diverse teme relevante de orientare profesională, sesiuni interactive online și față-în-față, precum și de evenimentul Innovation DayTM; toate aceste activități, susținute de profesioniști din mediul de business, le-au oferit oportunitatea de a-și dezvolta responsabilitatea și competențele necesare pentru a se integra profesional într-o economie digitală.

 

De asemenea, 5.000 de tineri și profesorii lor coordonatori au avut acces gratuit la modulul internațional digital Junior Achievement de orientare profesională și la activități applied learning, în baza parteneriatului educațional desfășurat, pentru al treilea an consecutiv, între Junior Achievement România și Societe Generale Global Solution Centre.

 

„Ne bucurăm că, pentru al treilea an la rând, ne-am implicat activ, cu ajutorul colegilor noștri, în dezvoltarea cunoștințelor liceenilor din proiectul Job Incubator și în pregătirea lor pentru o carieră educațională și profesională de succes.

 

Proiectul Junior Achievement Job IncubatorTM este unul dintre programele care reușește să ofere tinerilor informații esențiale, relevante pentru piața muncii, și abilități menite să le asigure șanse mai bune în viitor.

 

Vom continua să susținem educația și pregătirea elevilor pentru viața de adult, aceste două direcții reprezentând investiții strategice în dezvoltarea oricărei societăți”, a declarat Philippe Gabulon, CEO Societe Generale Global Solution Centre din România.

 

Prin contribuția a 30 de voluntari Societe Generale Global Solution Centre din diferite domenii, tinerii au participat la sesiuni de dezvoltare a abilităților și de consiliere profesională, în cadrul cărora au aflat cum să își construiască un CV, care sunt pașii necesari pentru angajare după finalizarea studiilor, cum să își identifice punctele forte și abilitățile și multe alte aspecte practice, într-o serie de 16 webinare și sesiuni de tip dezbatere „Tinerii întreabă, profesioniștii răspund”.

 

În plus, 69 de elevi din București, de la trei licee (Colegiul Economic Nicolae Kretzulescu, Liceul Teoretic Alexandru Ioan Cuza și de la Colegiul Economic Virgil Madgearu), au avut posibilitatea de a participa la workshop-ul Innovation DayTM, unde au lucrat în echipe pentru a dezvolta soluții viabile pentru utilizarea inteligentă a tehnologiei în educație, creșterea disponibilității și interactivității stagiilor de practică în companii și instituții și pregătirea din punct de vedere practic a tinerilor pentru a se integra mai ușor ca viitori angajați pe piața muncii sau ca viitori antreprenori.

 

Feedback-ul primit de la participanții la activitățile educaționale din cadrul proiectului a fost unul pozitiv.

 

„La această sesiune mi-a plăcut că voluntarii mi-au explicat foarte clar cum să aplic la un job care să îmi placă și ce caută, de cele mai multe ori, un angajator. Informațiile au fost clar structurate și am apreciat modul în care s-au completat cei doi voluntari, calitatea și claritatea informațiilor.” – Elev, Colegiul Economic Maria Teiuleanu (Pitești)

 

„Mi-au fost de mare ajutor informațiile referitoare la accesarea platformelor online dedicate job-urilor, prezentarea la interviu și autoanaliza.” – Elev, Liceul Tehnologic Constantin Brâncuși (Craiova)

 

„Mi-au plăcut răspunsurile clare și la obiect, accentul pus de invitați pe seriozitatea și responsabilitatea în muncă, pe menținerea motivației pentru ceea ce urmărești să realizezi.” – Profesor, Colegiul Economic „Regele Mihai I” (Buzău)

 

„Atmosfera la acest webinar a fost motivantă, încurajatoare și optimistă. Mi-au plăcut claritatea răspunsurilor și exemplele concrete din domeniile abordate.” – Profesor, Liceul Tehnologic Vasile Sav (Roman)

 

Informații pentru editori

 

Despre Junior Achievement România

Junior Achievement (JA) România, organizație nonprofit, a fost fondată în anul 1993 și este parte a JA Worldwide® USA și JA Europe. Junior Achievement este cea mai mare organizație internațională de educație antreprenorială, economică, financiară, de orientare profesională și dezvoltare personală, programele sale fiind urmate în 40 de țări din Europa și peste 100 din lume. În România, programele JA de tip applied learning sunt urmate anual de peste 267.000 de elevi și studenți din 1.957 de instituții de învățământ și se desfășoară local în parteneriat cu Ministerul Educației, instituțiile de învățământ și comunitatea de afaceri. În 2023, organizația a urcat pentru a cincea oară în Top 10 ONG-uri din lume și a primit a doua nominalizare la Premiul Nobel pentru Pace. Mai multe detalii sunt disponibile pe  https://www.jaromania.org

 

Despre Societe Generale Global Solution Centre

Societe Generale Global Solution Centre a fost fondată în România, în anul 2011, ca un centru de servicii pentru Grupul Societe Generale. Compania oferă o gamă largă de servicii profesionale de înaltă calitate, în diverse domenii de activitate, pentru entitățile Grupului din întreaga lume: finanțe și contabilitate, resurse umane, IT, Know Your Customer sau compliance. Societe Generale Global Solution Centre în România înseamnă performanță, inovație și cei mai buni profesioniști. Având o echipă de 3.000 de experți, compania deservește peste 35 de țări pentru toate liniile de business majore ale Societe Generale.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here