Anul trecut, în topul preferințelor din perioada premergătoare începerii școlii s-au aflat articolele vestimentare pentru copii
București, 27 septembrie: Odată cu începerea noului an școlar, magazinele Pepco din toată țara au pregătit un kit de bază care conține produse esențiale pentru fiecare copil, la prețul de 51 de lei. Pe lângă articolele de bază, elevii pot alege dintr-o gamă largă de ghiozdane, articole vestimentare, încălțăminte și alte accesorii utile la început de an școlar.
Produsele specifice perioadei de început a școlii pot fi găsite în toate magazinele Pepco până la data de 11 septembrie, în limita stocului disponibil.
Principalul obiectiv al companiei este acela de a îndeplini nevoile și așteptările clienților, prin oferirea unei game variate de produse de calitate, la un preț atractiv. Astfel, mii de produse pot fi găsite într-un singur loc, iar în perioada începerii școlii, Pepco pune la dispoziția cumpărătorilor toate articolele necesare pentru un început de an școlar promițător.
Ce conține kitul Back To School în acest an?
Un kit de bază Back-to-School include caiet A5 (1,50 lei), set de 8 pixuri colorate (3 lei), pachet de 6 creioane HB cu radieră (1,50 lei), ascuțitoare cu recipient (2 lei), set de două gume de șters (1,50 lei), foarfecă pentru copii (3 lei), husă pentru creioane (5 lei), bloc de desen A4 (2 lei), tricou (10 lei) și pantaloni confecționați 100% din bumbac (21 lei).
„Revenirea pe băncile școlii poate reprezenta un eveniment important pentru un copil. Reluarea sarcinilor, acumularea de informații, conturarea relațiilor cu colegii sau experiențele de zi cu zi sunt factori care pot contribui semnificativ asupra emoțiilor unui elev. Un kit de Back to School pregătit corespunzător include nu numai toate rechizitele necesare, ci are și un impact pozitiv asupra abordării atitudinii copilului față de studiu și îndatoririle de zi cu zi. Acesta este motivul pentru care îi ajutăm să facă față acestei provocări cu o gamă largă și diversificată de accesorii școlare. Ne dorim ca fiecare părinte să poată găsi cu ușurință ceva care să răspundă așteptărilor copilului său și, în același timp, la un cost accesibil”, spune Bogdan Grigoriu, Head of Region la Pepco România, Bulgaria și Grecia.
Pe lângă articolele de bază necesare fiecărui elev, Pepco a pregătit și o ofertă Back-to-School mai diversificată, care include ghiozdane, accesorii pentru desen, cutii pentru prânz și sticle de apă. Fanii personajelor populare din filme și desene animate vor găsi, de asemenea, o gamă largă de articole vestimentare și accesorii, inclusiv imprimeuri pregătite în colaborare cu Marvel, Disney, Barbie sau Hot Wheels.
***
Grupul Pepco
Grupul Pepco a fost înființat în anul 2015 și cuprinde o rețea de magazine din sectorul retail, din care fac parte Pepco, Dealz și Poundland, și colaborează cu PGS, un furnizor global. La momentul actual, Pepco Group deține peste 4.800 de magazine în 21 de țări și are un număr de aproximativ 47.000 de angajați.
Pepco
Pepco este unul dintre cei mai mari value retailers din Europa, care oferă haine pentru întreaga familie și articole pentru casă la prețuri foarte atractive. După aproape 20 de ani de creștere constantă, magazinele Pepco sunt vizitate de clienți care efectuează 30 de milioane de tranzacții pe lună. Compania, cu sediul central în Poznań, are în prezent peste 30.000 de angajați în 18 țări din întreaga Europă și o rețea de peste 3.600 de magazine.