BrandTailors aduce “bucurie in farfurie” cu noul brand de toast, HapiHap

0
839

BrandTailors – companie de strategie si design de brand – a finalizat procesul de dezvoltare a unui nou brand de toast in portofoliul companiei Titan, numit HapiHap. In contextul inlocuirii vechii linii de productie pentru panificatie cu una dintre cele mai noi tehnologii in domeniu, care permite ca painea sa ramana neatinsa pe tot parcursul procesului de fabricare si ambalare,

 compania Titan a luat decizia dezvoltarii unui nou brand de produs pentru gama de paine toast.

Platforma de brand dezvoltata de consultantii BrandTailors a fost construita in jurul celui mai important atribut functional al produsului – painea este neatinsa de-a lungul intregului proces deproductie si ambalare – si a insight-ului de consumator, conform caruia

cea mai mare bucurie a mamelor este aceea de a-si vedea familia mancand cu pofta si savurand fiecare fel de mancare. Astfel s-a nascut numele de brand HapiHap.

“Alaturarea dintre particula “hapi”, provenita din adjectivul englezesc “happy” si onomatopeea “hap”, ce reda sunetul facut de cineva care mananca cu pofta si nerabdare, are drept rezultat un nume puternic, memorabil prin ritmicitateafonetica, ce incapsuleaza esenta acestui brand – bucurie si gurmanderie”, a declarat Andreea Florea, Brand Consultant BrandTailors.

Latura ludica a acestui brand este redata, de asemenea, si prin intermediul design-ului de ambalaj care este construit pe ideea decorarii felurilor de mancare, realizate de obicei de mame pentru a face masa o experienta vesela si placuta. Astfel, fiecare sortiment de toast este reprezentat printr-un personaj realizat din preparate culinare asociate, in general, cu tipul respectiv de paine – mezeluri feliate  pentru toast clasic, legume pentru toast graham etc.

“Experienta pe care am acumulat-o in anii anteriori, lucrand proiecte in cadrul industriei de morarit si panificatie pentru brand-uri precum Grania, Cher Patissier si Poiana Soarelui, ne-a fost de mare folos in procesul de creare a brand-ului HapiHap. Cred ca motivul pentru care BrandTailors a fost aleasa capartener in acest proiect este capacitatea noastra de a intelege categoria, dublat de expertiza de neegalat pe proiecte din zona FMCG”, a adaugat Beatrice Danis, Managing Partner BrandTailors.

Proiectul a fost coordonat de echipa de marketing a companiei Titan, respectiv Leonhard Gollegger – Head International Marketing & Sales, Violeta Niculae – Marketing Manager si Paula Georgescu – National Key Account.

Membrii echipei BrandTailors care au contribuit la dezvoltarea brand-ului HapiHap sunt: Andreea Florea si Beatrice Danis – strategie de brand, Andreea Florea – coordonarea procesului de creare a numelui, Ilinca Apetrei si Cristina Ionescu – management de proiect, Melania Nemes – concept creativ si design de ambalaj, Mihai Parpalea – retusare imagine si pregatire de tipar.BrandTailors (www.brandtailors.ro) este compania de consultanta strategica si design de brand care in peste 6 ani de activitate a dezvoltat parteneriate de durata cu companii reputate pe plan international si local precum Unilever, The Coca-Cola Company, Cadbury, Orkla Foods, Star-Pepsico, Lagardere, GlaxoSmithKline, Intersnak, Ulker, Dorna Lactate, Albalact, Prodlacta, Caroli Foods, Pambac, Azuga Waters, Titan, 7Spice, tiriac Holdings, Vrancart etc.
Eficacitatea gandirii strategice si abordarii creative a fost confirmata in peste 80 de proiecte de anvergura de-a lungul carora echipa de consultanti BrandTailors a facut dovada profesionalismului in furnizarea serviciilor de creare de identitate verbala si vizuala, design de ambalaj si materiale de comunicare, consultanta in evaluare si (re)definire de brand, auditare si revitalizare a culturii organizationale.
BrandTailors a redefinit standardele in peste 40 de categorii de produse si servicii dezvoltand proiecte de revitalizare a numeroase brand-uri cunoscute precum Kandia, Magura, ROM, Silvana, Ardealul, Wiesana, Tomi, Zuzu, Fulga, Raraul, Laptic LaDorna, LaDorna Lapte Proaspat, Prodlacta, Bankia, Perla Covasnei, Tasty, Eurovita, Star, Loteria Romana, Ana Holdings, Europa FM, Radio 21, Liberty Parade, BCR Open Romania, Class Living, UTV, Antena1, Monsena, si creare unor brand-uri de succes precum Vibe FM, Azuga Apa de Izvor, Grania, Gata, Flavora, Fulg De Vara, Cher Patissier, Generis, Vertaria, Unlock Market Research, Active Watch si HapiHap.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here