BrandTailors – companie de strategie si design de brand – defineste identitatea Bione Medicale, un brand de sosete si dresuri medicale.
Consultantii si designerii BrandTailors au concretizat initiativa Irinei Cucueteanu, un tanar antreprenor roman, de a introduce pe piata un brand de sosete si dresuri incadrate in categoria produselor medicale.
Intrucat dezvoltarea acestui brand distribuit exclusiv in farmacii si-a propus pe termen mediu extinderea gamei, brand-ul Bione a fost construit special pentru a putea fi asociat cu mai multe categorii de produse.
In prezent, portofoliul brand-ului cuprinde sosete si dresuri antimicrobiene si de compresie, recomandate in urmatoarele situatii: ca tratament pentru persoanele care au o circulatie deficitara a sangelui ori o sensibilitate extrema la bacterii si praf; profilactic, pentru persoanele sanatoase active, care utilizand regulat produsele Bione, folosesc o metoda eficienta, neinvaziva si fara riscuri pentru reducerea aparitiei unor boli circulatorii.
Echipa BrandTailors a creat identitatea vizuala si designul de ambalaj al Bione Medicale avand in vedere beneficiul principal al produsului, ingrijirea si tratamentul picioarelor. Pentru a nu fi perceput ca un brand destinat exclusiv femeilor, elementul grafic cheie al ambalajului, piciorul, a fost in asa fel reprezentat incat sa permita identificarea cu toate categoriile publicului tinta, atat femeile, cat si barbatii sau copiii.
“Cerintele clientului au constat in realizarea unui brand cu adresabilitate catre un target generos, cu un ambalaj al carui sistem grafic sa permita evidentierea produsului la raft, in functie de tipurile de nevoi, atat de preventie, cat si curative”, spune Cristina Ionescu, Account Executive al BrandTailors.
Varietatea produselor din gama Bione Medicale (dresuri antimicrobiene pentru copii, sosete cu grad mediu de compresie si ciorapi cu grad maxim de compresie) este reprezentata vizual prin culori din aceeasi paleta cromatica, bazata pe albastru (nuanta asociata medicinei si domeniilor conexe datorita faptului ca induce privitorului o senzatie de calm si siguranta), suficient de puternice pentru a asigura coerenta grafica, dar si pentru a iesi in evidenta la raft, in farmacii.
“Cromatica aleasa ajuta la pozitionarea acestor produse in categoria de tratament, inclusiv pentru probleme medicale grave, cum ar fi recuperarea post-operatorie, un exemplu de caz in care produsele Bione sunt indicate”, spune Melania Nemes, Senior Graphic Designer al BrandTailors.
Membrii echipei care au contribuit la proiectul Bione Medicale sunt Andreea Florea – arhitectura de portofoliu, Cristina Ionescu – management de proiect, arhitectura de portofoliu, Melania Nemes – identitate vizuala si design de ambalaj, Adela Anghel – design de ambalaj si Mihai Parpalea – pregatire de tipar.
BrandTailors inseamna strategie, viziune, metoda si eficacitate, lucruri demonstrate in peste 7 ani de activitate in care am finalizat peste 90 de proiecte si am revolutionat peste 40 de categorii de produse si servicii. intr-o fraza, acestia suntem noi, BrandTailors (www.brandtailors.com), prima companie de strategie si design de brand din Romania care practica si promoveaza abordarea strategica drept fundament al procesului de branding.
Profesionalismul nostru ne-a adus un portofoliu stabil de clienti, imbogatit de la an la an, in care se afla nume precum The Coca-Cola Company, GlaxoSmithKline, Intersnak, Pepsico, Lactalis, Tetra Pak, Albalact, Caroli Foods, Kandia, Azuga Waters, Titan, tiriac Holdings, Intact Media Group, Smartree sau Petrom si o serie de brand-uri cunoscute, pe care le-am revitalizat – Kandia, Magura, ROM, Silvana, Zuzu, Fulga, Raraul, Laptic LaDorna, Perla Covasnei, Eurovita, Antena 1, UTV, Europa FM, Radio 21, BCR Open Romania sau Class Living ori pe care le-am creat – Azuga Apa de Izvor, HapiHap, Grania, Generis, Vibe FM sau Active Watch.
Ne-am asumat, inca de la inceput, misiunea de a depasi limite si a deschide drumuri in industria de branding din Romania. Dedicati acestui spirit, suntem singurii care am separat, ca metoda de lucru, branding-ul de produse de cel de servicii, pentru a redefini reperele de efectivitate in domeniu. Am mers mai departe cu inovatiile si am creat in 2009 divizia Community BrandTailors, prima consultanta de branding digital din