Miercuri, 8 martie 2011, organizatia Be Igloo a semnat actele de separare de fondul norvegian de investitii Romania Invest. In urma operatiunii, organizatia de vanzari devine o companie de sine statatoare, cu servicii integrate de PR, Marketing si Vanzari pentru companiile din sectorul imobiliar.
Portofoliul agentiei va cuprinde, pentru inceput, minimum noua ansambluri rezidentiale, dintre care sapte cu titlu de exclusivitate.
Premise: lipsa de servicii integrate de pe piata si notorietatea brandului Be Igloo
„In trei ani de munca activa in piata de real estate din Romania, am observat ca exista un adevarat vacuum in piata, referitor la serviciile de marketing, PR si vanzari. Lipsa acestor servicii integrate a facut, de multe ori, ca proiecte bune sa nu reuseasca sa se vanda datorita lipsei de promovare sau, invers, ca proiecte bine promovate sa nu fie vandute datorita incompetentei echipei de vanzari sau datorita lipsei de comunicare dintre cele doua echipe.
Be Igloo a luat fiinta ca urmare directa a nevoilor noastre interne, ale colaboratorilor si partenerilor nostri. Am identificat cauzele pentru care mai multe ansambluri rezidentiale nu stau foarte bine cu vanzarile, desi analizele de piata le cotau foarte sus si am decis ca singurul motiv este lipsa unei companii all in one, care sa stabileasca strategia de marketing conform cerintelor pietei si caracteristicilor proiectului si care sa fie in stare sa vanda conform viziunii initiale.” (Nimrod Zvik, Managing Partner Be Igloo)
„Al doilea motiv al acestei decizii a fost amploarea pe care a luat-o Be Igloo in ultimul an. Am reusit sa cream atat awareness in jurul unei organizatii de vanzari, incat clientii veneau la noi sa ceara lucruri pe care nu le aveam, precum apartamente in zona centrala sau case. Ne-am dat seama repede ca Be Igloo poate deveni principala sursa de achizitii imobiliare noi din Bucuresti si ca trebuie sa ne ridicam la inaltimea asteptarilor clientilor. Nu puteam face acest lucru cu 3 ansambluri rezidentiale in portofoliu, asa ca ne-am extins: Be Igloo va putea declara, in maxim 2 saptamani, ca vinde apartamente in orice zona din Bucuresti, la cele mai bune preturi din piata si adresate tuturor categoriilor de cumparatori.” (Loredana Albu, Managing Partner Be Igloo).
“Discutam posibilitatea acestei preluari inca de la mijlocul anului 2010. Ne-am dat seama ca Romania Invest, prin definitie, are o durata de viata limitata si ca ceea ce s-a construit in jurul brandului Be Igloo merita sa traiasca pentru totdeauna. Am avut norocul ca acest brand sa fie preluat de doua persoane din interior, foarte dedicate companiei si sunt sigur ca ceea ce vor reusi sa construiasca de acum inainte va fi mult peste imaginatia oricui. Romania Invest le-a acordat un vot de incredere prin semnarea unui contract de promovare si a unui contract de exclusivitate pentru intreg portofoliul.” (Bjorn Hauge, Country Manager Romania Invest)
Be Igloo all in one
Reorganizarea Be Igloo cuprinde, pentru inceput, crearea unui departament de marketing si a unuia de PR , urmand a fi extinsa gama de activitati pe care le va asigura si dincolo de sectorul real estate.
Serviciile vor fi asigurate prin intermediul unei echipe care totalizeaza 20 de persoane.
Pe partea de vanzare, consultanta si marketing imobiliar, firma va vinde locuinte in mai multe complexuri rezidentiale noi din Bucuresti si din principalele orase din tara.
Pe acest segment clientii firmei sunt, in acest moment, Romania Invest, cu sapte ansambluri rezidentiale si ansamblul Green Hills din Piatra Neamt, dezvoltat de Aura Investments.
Totodata, Be Igloo se afla in faza finala de negociere cu alte 5 ansambluri rezidentiale din Bucuresti, precum si cu una dintre cele mai importante companii de consultanta imobiliara pentru partea de PR.
Be Igloo a fost infiintata in anul 2009 cu scopul revanzarii locuintelor achizitionate de fondul de investitii norvegian Romania Invest pe piata locala.
in urma separarii de fondul norvegian de investitii, Be Igloo este detinuta de Loredana Albu, PR-ul organizatiei si Nimrod Zvik, directorul de marketing si vanzari al companiei.
Partile au decis sa pastreze confidentiala valoarea tranzactiei.
Cu o experienta de 17 ani in marketing si 6 ani in marketing si vanzari pe real estate, Nimrod Zvik a fost marketing & business development manager al companiei Seven Hills, apoi director de marketing si vanzari Be Igloo, afirmandu-se de fiecare data prin strategii cretive, noi si extrem de indraznete, al caror rezultat a fost vizibil atat in awarenessul cat si in vanzarile ambelor companii.
Loredana Albu a facut PR specializat pe real estate in ultimii 5 ani si a pus bazele unei agentii exclusiviste, cu acelasi domeniu de activitate, in septembrie 2009. Printre clientii agentiei s-au numarat Green City, Obor Towers, Privilegio Brasov si, bineinteles, Be Igloo si Romania Invest.
Cei doi au creat si promovat brandul Be Igloo, incepand de la manualul de identitate pana la strategiile de vanzari.