CEC Bank lanseaza o campanie promotionala la creditele de refinantare

0
787

Bucuresti, 16 martie 2011 – CEC Bank S.A. lanseaza o campanie promotionala la creditele de refinantare in RON acordate persoanelor fizice, valabila pentru toate cererile de credit inregistrate in perioada 14 martie – 31 mai 2011. Campania este destinata tuturor persoanelor fizice, inclusiv clientilor actuali ai bancii, care au in derulare credite de consum si/sau credite de investitii imobiliare, atat in LEI cat si in alte valute,

cu conditia ca cel putin unul dintre creditele ce vor face obiectul refinantarii sa fi fost acordat cu cel putin 3 ani in urma.

In cadrul acestei campanii, Creditul de refinantare garantat cu ipoteca ofera clientilor urmatoarele avantaje:
– perioada de creditare extinsa pana la 35 ani, comparativ cu perioada anterioara de maximum 30 ani;
– comision lunar de administrare credit: 0% in primul an iar pentru cel de-al doilea an va fi redus la jumatate fata de standard, acesta avand valoarea de 0,05%, respectiv 0,02% pentru clientii care primesc salariul in cont deschis la CEC Bank, in baza unor conventii;
– comision de analiza dosar: 0 lei;
– comision de rambursare anticipata: 0%;
– comision unic: standard (400 lei);
– perioada de gratie la rata creditului: maximum 12 luni;
– plata a ½ din onorariul notarial ocazionat de constituirea ipotecii, respectiv a notarii acesteia in Cartea Funciara.

De asemenea, pentru creditele solicitate in aceasta perioada, clientii beneficiaza de o dobanda avantajoasa atat in primul an, cat si in urmatoarea perioada pentru care marja fixa aplicata dobanzii de referinta ROBOR 3M a fost redusa cu peste 20%. Noile dobanzi practicate de banca pentru creditele ce fac obiectul campaniei sunt:
– 6,9% fixa in primul an;
– ROBOR 3M + 3% dupa primul an.
Prin avantajele oferite in cadrul campaniei de refinantare, CEC Bank vine in intampinarea solicitarilor clientilor de a-si reduce cheltuielile lunare aferente creditelor in derulare.

Informatii suplimentare despre campania de refinantare CEC Bank pot fi obtinute de catre clienti in orice unitate CEC Bank, apeland numarul de telefon de la Call Center 0.800.800.848 sau accesand site-ul bancii, www.cec.ro.

Directia Marketing si Comunicare CEC Bank

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here