Ro Quest : expeditie antropologica si de responsabilitate sociala Made in Romania

0
748

Cea mai curajoasa initiativa romaneasca de pana acum, 400.000 de Km strabatuti in jurul lumii, pe motociclete va demara sambata 21 mai, la ora 9.30 din Piata Constitutiei, Bucuresti sub brandul RoQuest. In fiecare tara de pe traseu, membrii echipei vor identifica si filma particularitati geografice, culturale sau antropologice si vor promova branduri si produse romanesti.

Costurile expeditiei se vor ridica la 500.000Euro/an iar 2% din veniturile incasate vor fi donate catre victimele accidentelor rutiere din Romania.
Timp de 4 ani, peste 90 de tari de pe intreg mapamondul vor afla de la Andrei Georgescu si Bogdan Petre, membrii echipei RoQuest care sunt adevaratele valori romanesti. Cei doi vor arata oamenilor cum sa rezolve anumite probleme stringente apeland la produsele traditional romanesti (EX: tuica folosita pe post de dezinfectant in tarile sarace din Asia si Africa, plante medicinale care cresc doar in Romania folosite ca tratamente naturiste pentru diverse afectiuni etc)
„In acest moment Romania are o imagine destul de controversata la nivel mondial iar prin acesta initiativa vrem sa aratam lumii o alta fata a tarii noastre. Dincolo de tot ce s-a spus pana acum despre Romania, noi credem cu putere in valorile traditionale ale acestei tari. Va fi foarte interesant sa interactionam cu romani raspanditi in toata lumea, sa aflam cum au ajuns acolo, ce traditii romanesti au pastrat si ce obiceiuri locale au asimiliat” ( Andrei Georgescu, RoQuest)
In acelasi timp Ro Quest va lansa si promova pe tot parcursul calatoriei campania de constientizare sociala „Condu cu prudenta! – Viata si siguranta sunt mai valoroase decat adrenalina si viteza” (Drive safe! – Life and safety are more precious than adrenaline and speed). In fiecare dintre tarile strabatute vor organiza manifestatii publice pentru a atrage atentia asupra acestui fenomen care afecteaza milioane de vieti la nivel mondial.
„Dupa ce am vazut multi prieteni de-ai nostri raniti sau chiar murind din cauza neatentiei sau a pasiunii pentru viteza si adrenalina, este extrem de important pentru noi sa luptam pentru prudenta in traffic si sa ii facem pe oameni sa inteleaga ca viata este mai importanta decat senzatiile tari.” ( Bogdan Petre, RoQuest).
2% din toate sponsorizarile si parteneriatele RoQuest vor ajunge la familiile victimelor accidentelor rutiere din Romania.
Mai mult de atat, echipa RoQuest va promova prin intermediul websiteului si a partenerilor media lucruri si intamplari interesante si neobisnuite din fiecare tara si cultura. “Vom incerca sa descoperim elemente inedite si nemaiauzite pana acum in fiecare loc intalnit sau persoana cu care vom interactiona – o adevarata enciclopedie turistica pe 2 roti” (Bogdan Petre, RoQuest)

Partenerii media care vor informa constant publicul despre aventurile si realizarile RoQuest sunt : National Geographic Romania, Rock FM, Motociclismo si MotoMagia.
Costurile unei astfel de expeditii se ridica la proximativ 500.000Euro pe an. Pana la acest moment, RoQuest are 13 sponsori si 6 colaboratori iar Be Igloo, partener oficial al expeditiei, va asigura campania de PR si promovare.
Sponsorizarile pentru expeditie vor fi virate in conturile asociatiei non-profit Ro Quest Adventure and Expedition care va sprijini familiile victimelor accidentelor rutiere dar si alte initiative asemanatoare RoQuest.

Loredana Albu

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here