Afla care este propunerea pentru sloganul turistic al Capitalei. Propune si tu un slogan pentru promovarea Capitalei si noi te premiem!

0
807
palatul-parlamentului

palatul-parlamentului

„Europe is younger in Bucharest” („Europa este mai tanara la Bucuresti”) este fraza care rezuma pozitionarea turistica a Bucurestiului propusa de consultantul contractat de MDRT pentru realizarea planului de marketing turistic pentru Bucuresti 2011-2015. 

MDRT a organizat luni o consultare la nivelul capitalei cu privire la proiectul planului de marketing turistic al Capitalei, elaborat de catre Détente Consultants. La intalnire au participat reprezentanti ai industriei de turism, ai institutiilor si organizatiilor cu responabilitati in domeniu din Bucuresti.

Conform analizei prezentate de catre consultant, dezvoltarea turistica a Bucurestiului trebuie centrata pe turismul de business si pe turismul de tip city-break, care inglobeaza si alte produse turistice, precum turismul cultural sau turismul generat de evenimente.

„Specialistii sustin ca promovarea capitalei trebuie abordata si din perspectiva viitorului orasului, nu doar din cea a trecutului. in opinia lor, Bucurestiul trebuie sa se recomande ca un oras dinamic, in plina dezvoltare, diferit de alte capitale, care propune din ce in ce mai multe evenimente culturale, artistice si sportive”, se arata intr-un comunicat al Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) transmis MEDIAFAX.

Principalele categorii de public stabilite pentru Bucuresti ca destinatie turistica sunt oamenii de afaceri, tinerii, turistii city-break, precum consumatorii de turism medical sau de intretinere. Aceste categorii se incadreaza in tiparul turistului-explorator, dispus sa experimenteze si sa descopere destinatii noi.

Consultantul a recomandat mai multe axe de dezvoltare a turismului in Capitala, dintre care participantii au identificat ca cea mai importanta este crearea unui oficiu de turism al Bucurestiului, cu rol central in implementarea strategiei.

Analiza Detente Consultants a avut la baza propriile cercetari cu privire la turism in Bucuresti, cercetari realizate de companie sau de alti consultanti in domeniu, in ultimii ani, la nivel european, precum si date statistice si studii disponibile pentru Romania, precum studiul de brand realizat in 2010 sau planul de maketing turistic al Romaniei pentru perioada 2011-2015.

In urma discutiilor, consultantul va definitiva planul de marketing pana la sfarsitul lunii.

MDRT a semnat cu asocierea Detente Consultants (Franta) – Detente Consultants Ploiesti un contract pentru realizarea primului plan profesionist de marketing al Bucurestiului in domeniul turismului. Contractul, in valoare de 101.952 euro (inclusiv TVA), a fost incheiat la inceputul lunii iunie si va fi derulat pe o perioada de 9 saptamani.

Compania franceza Detente Consultants este specializata in managementul proiectelor turistice, avand printre clienti autoritati locale din Franta, nationale si internationale, precum si operatori privati. Detente a depus alaturi de doua companii partenere, in 2009, o oferta la licitatia privind crearea brandului turistic al Romaniei, serviciile fiind insa atribuite altui consortiu (THR – Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA – TNS – Taylor Nelson Sofres).

Firma Detente Consultants SRL Ploiesti este detinuta de trei persoane fizice nascute in Algeria, cu cetatenie franceza sau algeriana. (Mediafax)

 

Sursa foto: Arhivafoto.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here