Echipa The Network va realiza managementul proiectului de promovare a brandului turistic al Romaniei pe urmatorii 3 ani

0
768

Bucuresti, 28 octombrie 2011 – The Network, echipa de consultanti a EMC South Central Europe, companie de consultanta de management si planificare strategica de business, va realiza managementul proiectului de promovare a brandului turistic al Romaniei pe urmatorii 3 ani, in urma licitatiei organizate de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT).

Contractul are ca obiect managementul promovarii potentialului turistic in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica competitiva la nivel mondial, pe termen mediu si lung.
Programul este realizat cu sprijinul financiar al Uniunii Europene, pentru promovarea brandului național pe cele mai importante piete (Germania, Franta, Marea Britanie, Italia, Austria, SUA, Spania, Rusia,) si este finantat prin Programul Operațional Regional (POR) 2007-2013, Axa prioritara nr. 5.

The Network este formata din consultanți seniori si are ca misiune ridicarea nivelului competențelor de planificare strategica si management din Romania.  Creata in 2008 de catre Cristina Gheorghe si Eusediu Margasoiu,  practicieni cu experienta vasta in companii multinationale si romanesti, The Network si-a propus sa aduca impreuna oameni valorosi, practicieni de succes din diverse domenii, care sa impartaseasca experienta lor in management, marketing si planificare strategica. 

In portofoliul The Network intra proiecte de consultanta de management, marketing si planificare strategica de business pentru companii precum Prodal 94 (Stalinskaya), Agricover, Agricola International, CITR, Alexandrion si de curand iPlan – un program de 1.5 milioane EUR, de dezvoltare la nivel national, a competentelor de planificare strategica de marketing in randul managerilor din Romania, cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013 –AMPOSDRU.

Echipa The Network implicata in proiect este formata din profesionisti cu experiența de peste 15 ani in marketing in companii precum Pepsi, Beiersdorf, General Electric,  L’Oreal.
Eusediu Margasoiu, partener fondator al The Network are o experiența de peste 15 ani in marketing management la Pepsi, un EMBA la Asebuss/Washington University si certificare in Blue Ocean Strategy Simulation in SUA.
Dan Zloteanu, consultant senior The Network vine cu o experiența de peste 15 ani in marketing, in importante companii multinaționale precum L’Oreal si Beiersdorf si are un master la ESSCA in Franta.
Aurelia Malcev are o experiența de 17 ani in marketing strategic si managementul marketingului integrat  in companii precum General Electric sau Garrison Group si a lansat si dezvoltat 40 de branduri in plan național si regional.
Claudia Iacobuța lucreaza de peste 15 ani in marketing, relații publice, training si coaching in companii precum Reckitt Benckiser, Pepsi si are un MBA la Universitatea din Ottawa, specializarea marketing.
Angela Gavrilescu vine cu o experiența de 12 ani in strategie de marketing si comunicare, pe care a dobandind-o lucrand pentru companii multinaționale precum Beiersdorf in Romania si in regiune.

Prin implicarea in inițiative si proiecte cu impact strategic, The Network isi doreste sa fie unul din motoarele care sa genereze o schimbare in societatea romaneasca, astfel incat aceasta  sa devina un model la nivel regional.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here