BrandTailors – compania de strategie si design de brand – marcheaza o noua premiera prin dezvoltarea programului de activare pentru Peak, a treia campanie de comunicare implementata cu succes din portofoliul companiei de branding.
Dupa rezultatele extrem de favorabile ale campaniilor de activare de brand dezvoltate pentru brand-urile Raraul si Naturlich, dintre care prima recompensata cu singurul trofeu Effie castigat in Romania de o agentie de branding, BrandTailors semneaza cea de-a treia campanie de activare de brand din portofoliu, pentru Peak.
Campania fundamenteaza repozitionarea Peak si constituie primul demers de comunicare care evidentiaza trasaturile unice ale brand-ului, favorizand asumarea rolului sau in categorie si, in special, in viata consumatorilor.
Pentru relansarea Peak am gandit o noua strategie media si de comunicare, prin care dorim sa crestem relevanta brandului pentru consumatori, in mod distinctiv si memorabil. Brief-ul catre agentie a avut trei cerinte importante: comunicarea noii pozitionari, anuntarea lansarii unor produse inovatoare in portofoliul Peak si evitarea tuturor cliseelor din categoria produselor de ingrijire a toaletei: femei „disperate”, toalete foarte murdare, produse „minune”, personaje din desene animate. Prin contrast, Peak spune cu onestitate „Stop murdariei”, ceea ce inseamna ca propunerea BrandTailors raspunde cu succes tuturor cerintelor noastre.
Campania de activare de brand pentru Peak debuteaza prin intermediul unui spot TV a carui epica este construita pe baza experientei contrastante dintre maniera placuta si facila de curatare a cazii de baie si dificultatea reprezentata de curatarea vasului de WC, ceea ce face ca toaleta personificata sa se simta „neglijata”. Punand capat acestei situatii „tensionate”, Peak evidentiaza utilizarea facila si eficienta dovedita a produselor sale. Peak apare astfel drept „gardianul toaletei” – elementul-cheie care transforma curatarea toaletei dintr-o activitate necesara si importanta, intr-una fireasca si placuta. Finalul spoturilor prezinta toaleta intr-o pozitie maiestuoasa, iar semnatura video a brand-ului introduce identitatea vizuala Peak drept un garant al restabilirii si mentinerii unei igiene desavarsite in toaleta.
Totodata, personalitatea brand-ului Peak – puternic, vigilent si protector – este pusa in lumina prin conturarea unui tone-of-voice deopotriva hotarat si de incredere, cald si familiar.
Este de o importanta vitala ca prima campanie de activare dupa un program de rebranding sa continue procesul initiat in identitatea vizuala si design-ul de ambalaj pentru stabilirea fundatiei brand-ului si comunicarea cat mai transparenta a noii pozitionari. in cazul Peak, provocarea a fost, insa, dubla, intrucat obiectivele campaniei de comunicare au vizat in aceeasi masura relansarea brand-ului, cat si lansarea unor produse noi.
Pentru noi, sarcina de a dezvolta si implementa o campanie de activare unificatoare pentru un brand puternic ca Peak se constituie intr-o recompensa unica, o reconfirmare a know-how-ul si a experientei solide pe care le detinem in domeniu. Provocarea lansata de Interstar Chim Romania, prin programul de activare Peak, ne bucura si ne onoreaza.
Membrii echipei BrandTailors care au contribuit la acest proiect sunt: Andreea Florea – account planning, Melania Moisi si Ovidiu Pop – dezvoltare creativa, Alina Cranga si Cristina Ionescu – management de proiect.
Din partea Interstar Chim au participat: Elena Sarri Varnava – Executive Director of Marketing and R&D Eureka Group, Daniela Placintaru – Marketing Manager Interstar Chim Romania, Corina Tanase – Brand Manager Peak Interstar Chim Romania.