BrandTailors este semnatara programului de activare de brand pentru Igienol – primul brand local de produse de dezinfectare fara clor, aflat in portofoliul companiei Interstar Chim – inregistrand o noua etapa de evolutie in materie de campanii de comunicare dezvoltate cu succes pe piata locala de branding.
Construit pe baza a trei obiective principale – informarea, implicarea si angajamentul consumatorilor fata de brand – programul de activare dezvoltat pentru Igienol se remarca printr-o serie de executii creative bine ancorate in valorile brand-ului, menite sa asigure consolidarea fundatiei acestuia si transmiterea atributelor definitorii pentru Igienol in randul publicului tinta.
Astfel, sloganul campaniei – „0% bacterii” contribuie la asocierea, in mintea consumatorilor, a atributelor de eficienta si siguranta intrinseci ale produsului, iar mesaje precum „1.000 de zambete, 0% bacterii”, „500 de pasi, 0% bacterii” marcheaza diferentierea neta fata de restul brand-urilor din categorie, in mod antrenant si pozitiv.
In ciuda bugetului restrans, reusita programului de activare de brand dezvoltat de BrandTailors pentru Igienol se datoreaza, in primul rand, fundamentarii strategice a premiselor campaniei de comunicare. Eficienta, simplitatea si performanta acesteia sunt strans legate de adresabilitatea clara, pozitiva si bine targetata a mesajelor de comunicare care au condus, in final, atat la consolidarea fundatiei de brand, cat mai ales la relevanta asocierilor si atributelor diferentiatoare ale Igienol in mintea consumatorilor.
Andreea Florea
Brand Strategy Coordinator
De asemenea, decisive pentru eficienta campaniei au fost si mediile si modalitatile de comunicare folosite, precum branding in presa scrisa, website-uri specializate, competitii online, user-generated content, activitati de sampling si endorsement sustinut din partea unor medici de renume din Romania.
Noua campanie de comunicare pentru Igienol a reprezentat o premiera prin varietatea executiilor care transmit mesajul brandului intr-o maniera distinctiva si relevanta pentru target – mame cu copii mici, preocupate de oferirea unui mediu sigur pentru copiii lor. Am fost incantati de functionalitatea ei, atat din punct de vedere al conceptului cat, mai ales, al rezultatelor sale.
Daniela Placintaru
Marketing Manager, Interstar Chim Romania
Prin campania de activare a brand-ului Igienol, BrandTailors ramane singura companie de branding din Romania care dezvolta cu succes proiecte de comunicare pentru clientii sai, fundamentate exclusiv pe componenta strategica a disciplinei. Totodata, BrandTailors este la cea de-a doua asemenea performanta, in decursul ultimului an, in 2011, compania fiind recompensata cu singurul trofeu Effie castigat vreodata de o companie de branding din Romania pentru rezultatele programului de activare de brand dezvoltat si implementat pentru Raraul.
Membrii echipei BrandTailors care au contribuit la realizarea acestui proiect sunt: Andreea Florea – account planning si concept creativ, Andreea Florea, Dan Mihai, Melania Moisi si Mihai Pascu – comunicare de brand, Alina Cranga si Cristina Ionescu – management de proiect, Mihai Parpalea – procesare imagine si pregatire de tipar.
Din partea companiei Interstar Chim au contribuit: Daniela Placintaru – Marketing Manager, Interstar Chim Romania, Gabriel Samoila – Senior Brand Manager Igienol.