Banca Comerciala Romana (BCR) a lansat, recent, facilitatea de activare prin Contact Center, a serviciului “Plati facturi la ATM”, destinat persoanelor fizice. Aceasta initiativa vine in intampinarea clientilor bancii, ca urmare a cresterii solicitarilor de vanzare si consiliere telefonica.
Activarea servicului prin Contact Center
se realizeaza comod si rapid, fara deplasare la banca, printr-un simplu apel gratuit la InfoBCR, la numarul 0800.801.BCR (0800.801.227).
Prin serviciul „Plati facturi la ATM“, clientii posesori de card BCR achita atat facturile proprii de utilitati/servicii (electricitate, apa, gaze, salubritate, telefonie, TV etc), cat si facturile altor persoane. Achitarea acestora se poate realiza de la orice ATM al BCR, din orice localitate, alta decat cea de resedinta, in orice zi, la orice ora, BCR avand cea mai extinsa retea de ATM-uri din tara. Tranzactiile efectuate se regasesc in chitantele emise de ATM la finalul fiecarei plati si in extrasul de cont. In plus, clientii au la dispozitie peste 160 de furnizori pentru care pot solicita activarea conventiei de “Plati facturi la ATM”.
„Clientii acceseaza tot mai mult serviciile bancare prin canale alternative si nu mai fac doar vizualizari de solduri, ci realizeaza un mix diversificat de operatiuni, printre care cele mai uzuale sunt platile de facturi. In anul 2011, 30% dintre platile realizate prin canale alternative au fost efectuate la ATM. Aceasta modalitate de plata s-a situat pe locul 2 in preferintele clientilor, imediat dupa internet banking“, a declarat Bogdan Marin, Director Management Canale Retail in cadrul BCR.
In plus, serviciul “Plati facturi la ATM” permite clientului transferul de fonduri din conturile de card in conturile curente, rambursari ale ratelor de credit BCR in lei, inclusiv pentru cardurile de credit BCR in lei.
* *
Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania, incluzand operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, managementului activelor, pensiilor private, a bancilor de locuinte si a serviciilor bancare prin telefonul mobil. BCR este banca Nr.1 in Romania dupa valoarea activelor (peste 17 mld EUR), banca Nr.1 dupa numarul de clienti si banca Nr.1 pe segmentele de economisire si creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din Romania, dupa gradul de incredere al clientilor si dupa numarul celor pentru care BCR este principala institutie cu care fac banking.
BCR ofera gama completa de produse si servicii financiare prin intermediul unei retele de 48 de centre de afaceri dedicate companiilor si 668 de unitati retail localizate in majoritatea oraselor din intreaga tara cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din Romania pe piata cardurilor si a tranzactiilor bancare, clientii BCR avand la dispozitie cea mai mare retea nationala de ATM – peste 2.000 de bancomate si POS – peste 18.000 de terminale pentru plata cu cardul la comercianti, precum si servicii complete de Internet banking, phone-banking si e-commerce.
* *
Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrala si de Est. Mai mult de 50.000 de angajati deservesc peste 17 milioane de clienti in cadrul a 3.200 de filiale din 8 tari (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La 31 martie 2012, Erste Group detinea active totale in valoare de 216,7 miliarde EUR, inregistrand un profit operational de 915,7 milioane EUR si un raport cost/venituri de 50.8%.
* *
BCR – Comunicare Externa