Control total asupra activitatilor din depozit cu solutia de gestiune a depozitelor de la Novensys

0
836

București, 21 mai 2012 – Novensys lanseaza propria soluție de gestiune a depozitelor, care cuprinde software, hardware si servicii de implementare și post-implementare care sa se potriveasca cerintelor si specificului fiecarui depozit.
Soluția este printre singurele solutii enterprise din Romania

bazate pe arhitectura SOA (Service Oriented Architecture), o tehnologie care permite tuturor proceselor de business (atat cele existente, cat si cele viitoare) sa fie integrabile cu fluxuri viitoare. De exemplu, solutia are posibilitatea de a acoperi orice categorie nou-aparuta de produse prin setarea de reguli noi. in plus, au fost folosite cele mai recente tehnologii de dezvoltare (Microsoft MS.NET Framewok 4) si o echipa de consultanți si dezvoltatori cu experienta in proiecte din Romania, dar si din restul Europei, care inteleg specificatiile fiecarui business si stiu sa creeze solutii personalizate (de la modul de asezare pe rafturi, la traseul utilajelor in depozit și variantele de optimizare a marfurilor).
Soluția beneficiaza de experiența echipei Novensys in implementari complexe pentru companii de renume, printre care: Coty, Sarantis, Ferolli, Delamode, Mega Image, Coelco Trading, Overseas, Aquila, Alumil, Serpico, Orbit Transporturi International, Titan, Vodafone, Romstal.
Beneficiul principal consta in faptul ca s-a creat o soluție modulara care automatizeaza procesele specifice unui depozit (receptie, așezare, reaprovizionare, picking, incarcare, inventar, transferuri, realizare pachete promo etc.) pentru a obtine un control total asupra tuturor proceselor si activitatii din depozit. Fiecare modul ofera o serie de functionalitati specifice de inbound, outbound și functionalitati avansate care asigura trasabilitatea produselor de la intrarea in depozit si pana la livrarea acestora.
Printre beneficiile cu care vine noua soluție de la Novensys pentru sustinerea afacerii se numara si eliminarea erorilor umane si eficientizarea fluxului produselor prin folosirea tehnologiei de tip RFID si cea a codurilor de bare. in plus, solutia permite reducerea timpului acordat monitorizarii si controlului angajatilor prin urmarirea si inregistrarea fiecarei scanari din depozit la nivel de utilizator, ora, locatie si tipul activitatii.

Cristina Dima, Corporate PR Manager

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here