Strategii de loializare a clientilor in 2012 pe piata din Romania si Europa

0
921

In data de 29 mai 2012, in incinta JW Marriott Grand Hotel din Bucuresti, a avut loc cel mai important eveniment cu focus pe cele mai noi instrumente de  atragere si loializare a clientilor, Customer Loyalty & CRM Forum 2012.

81,48 la suta dintre consumatorii romani apreciaza pozitiv interactiunea emotionala in comunicarea cu brandurile – conform studiului Mystery Shopping Agency derulat in 2012, cu focus pe 7 industrii importante de pe piata din Romania, respectiv: banking, telecom, servicii medicale, asigurari, cablu, retail IT si farma.
Piata locala este in permanenta schimbare, iar comportamentul consumatorului se orienteaza din ce in ce mai mult pe atributele emotionale si relationale. Simplele beneficii rationale nu mai sunt de-ajuns pentru a atrage si mentine clientii. Brandurile trebuie sa ofere mai mult si sa promita mai putin, sa fie mai umane decat pana acum, pentru ca o simpla interactiune cu clientul face diferenta.
“Managementul experientei clientilor a devenit o strategie in sine” – a punctat Ovidiu Slavoiu – Business Manager, Country Management, ING Bank. Oamenii relateaza experientele pozitive unui numar de 3-6 persoane, in timp ce experientele negative se povestesc, in medie, unui numar de 12-20 de persoane. Conceptul “Customer Loyalty” a devenit un imperativ incontestabil de supravietuire.

Din dorinta de oferi publicului corporate din Romania, si nu numai, solutii si directii de evolutie, Expo Media a adus in prim plan tendintele globale de loializare, retentie si CRM in cadrul celei de-a patra editii a Customer Loyalty & CRM Forum.
Evenimentul de nisa a avut loc in data de 29 mai 2012, in cadrul Hotelului JW Marriott din Bucuresti si s-a bucurat de o audienta variata, din multiple sectoare industriale.
Speakerii acestei conferinte au fost profesionisti autentici, cu viziune, precum: Daniel Spurk – Head of Telesales, Kabel, Germania, Ovidiu Slavoiu – Business Manager, Country Management, ING Bank, Teodora Migdalovici – Ambassador, Cannes Lions, Romania, Cristina Stanciulescu – Publisher, Ringier, Smaranda Suciu – Siebel CRM Principal Sales Consultant, Oracle, Ionel Dinu – Operational CRM Manager, BCR si Marcela Stoica – Director of Operations, Expo Media.
Conferinta de afaceri a fost moderata de Mircea Criveanu, consultant de branding si Managing Partner, Orasul Meu.
Subiectele prezentarilor si dezbaterilor acestei editii au urmat interesele si nevoile comunitatii de afaceri din Romania, cu aria tematica principala de transformare a clientilor in “brand lovers”. Iata cateva exemple:
strategii tranzactionale versus strategii emotionale de loializare;
cum transformam programele de loializare in venituri sporite;
cum masuram impactul aplicatiilor de CRM privind eficientizarea proceselor, eficacitatea programelor de loializare, in customer experience si alte coordonate de business;
cum transformam reclamatiile in sursa de crestere de business;
Customer Experience Management  – pasiune si design strategic;
managementul competentei versus motivarea echipei;
comportamentul consumatorului in “era social media”.

Evenimentul a beneficiat de sustinerea partenerilor Competence Call Center – Partener Gold, Customer Service School, Mystery Shopping Agency si Euristic Partner, precum si de sprijinul partenerilor media: Contact Center Magazine, Wall-Street, Finzoom, ClubAfaceri.ro, Bank News, NewsChannel, Efin, PresaOnline si Orasul Meu. Mai mult, participantii s-au bucurat de momente inedite si premii din partea sponsorilor: Zelmer, Active Life, Orasul Meu, Tea Forte si Extreme Travel.
Mai multe informatii despre conferinta sunt disponibile pe www.conferinte.ro, unde se pot accesa si prezentarile speakerilor de anul acesta.
Despre Expo Media
Expo Media este o agentie full service ce ofera o gama variata de servicii de calitate in domeniile: marketing si comunicare, research, consultanta de customer operations si organizare de evenimente de business. De-a lungul timpului Expo Media a dat dovada de spirit de excelenta in toate actiunile intreprinse prin experienta, dedicare si competenta.  Pentru mai multe informatii, va rugam sa accesati www.expomedia.ro.
Your customers are your business.

Oana Olteanu
Communication Manager
Web: www.conferinte.ro; www.expomedia.ro; www.enlightening.ro
Social Media:  http://www.facebook.com/ExpoMedia.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here