Albalact lanseaza campania de comunicare pentru noua gama de branza proaspata de vaci Raraul

0
864
raraul

raraulAlbalact lanseaza campania de comunicare pentru noua gama de branza proaspata de vaci Raraul, la scurt timp dupa ce noile produse au aparut pe raft.

De curand, Albalact a extins portofoliul de branzeturi sub brand-ul Raraul și a adus pe piața cinci sortimente noi de branza proaspata de vaci, diversificate, atat la nivel de ingrediente și rețeta, cat și la nivel de inovație in ambalaje. Odata cu noua gama, compania a introdus o rețeta proprie originala – branza de vaci Moldovița, un amestec de branza de vaci cu smantana si puțina sare, atat cat s-o faca mai gustoasa. Pornind de la rețeta de branza de vaci Moldovița, compania a dezvoltat inca doua sortimente – branza de vaci cu ceapa și branza de vaci cu ardei gras. Nu putea lipsi din portofoliu un produs clasic cunoscut de toata lumea, branza de vaci cu smantana Fagaraș. in gama mai exista și branza de vaci pentru placinte și prajituri. Albalact mai pregatește lansarea altor sortimente de branza proaspata de vaci, unele dintre ele in premiera pe acest segment.

Albalact a ales sa dea startul campaniei cu branza de vaci Moldovița, pentru ca este o rețeta originala menita sa devina “vedeta” portofoliului de branza proaspata de vaci Raraul. Campania continua conceptul de comunicare care a propulsat brand-ul Raraul la nivel național in 2010 si evidențiaza aceleași valori de baza ale brand-ului: naturalețe, prospețime, frumusețe, gust unic din Bucovina, ieșiri in natura.

Spotul TV este semnat de agenția Graffiti BBDO, regizat de Hypno și realizat de Casa de Producție Carlo Production.

in Bucovina, pofta de viața vine natural. Nu ai nevoie de niciun ritual special, ca sa te bucuri de o branzica buna si sanatoasa. Dar, daca pe branzica sta scris Raraul, povestea se schimba: chiar vrei sa-ți inventezi o maniera de consum dupa chipul si asemanarea locului si oamenilor din acest “colt de Rai” verde, autentic si plin de viata, in care fiecare se bucura de tot ce e mai frumos in natura.

“In spotul “Gargarița-rița”, comunicarea este creionata in jurul personajului deja cunoscut – buburuza. Scenariul se concentreaza pe relația dintre buburuza și o familie din Bucovina, tanara, frumoasa și plina de viața, care iși petrece timpul liber in mijlocul naturii, la poalele Muntelui Rarau. Mai precis, este vorba despre un “dialog” jucaus, naiv, dar plin de savoare intre membrul cel mai tanar al familiei – o fetița dragalașa – și buburuza, dialog menit sa introduca noile produse Raraul cat se poate de natural. Fetița da tonul iar parinții intra in joc: “Gargarița-rița, zboara-n poienița / și-oriunde te-ai așeza, de-acolo oi manca!” Branza de vaci Moldovița este perfect integrata in viața de familie, fiind o alegere naturala și un motiv de bucurie.

Semnatura campaniei – “Toate cele bune, din Bucovina!” – incununeaza aceasta poveste de familie, ca un salut respectuos din Bucovina și o certitudine a calitații si provenienței produselor Raraul”, declara Dragoș Radulescu, Creative Director la Graffiti BBDO.

“Anul acesta, ne propunem sa avem o comunicare continua pentru cele mai importante produse din noua gama, printr-o platforma integrata, care sa scoata in evidența atat valorile și personalitatea brand-ului, dar și beneficiile emoționale și raționale. Obiectivul nostru este sa creștem notorietatea brand-ului Raraul și sa devenim un jucator important in topul brand-urilor pe piața de branza de vaci. Largirea portofoliului de branza de vaci este o oportunitate de creștere pentru compania noastra, odata pentru ca acest segment este inca neconsolidat, și apoi pentru ca branza de vaci este un produs sanatos și gustos și ne permite sa atingem mai multe categorii de consumatori – mame responsabile și atente la alimentația copiilor, familii moderne active care vor sa-și pastreze un stil de viața sanatos, femei educate care au grija de aspectul fizic și pentru care e important conținutul nutrițional al produselor, femeile care gatesc dar prefera rețetele simple și ingrediente la indemana”, spune Celina Condorovici, Senior Brand Manager Zuzu&Raraul la Albalact.

Echipa de creație este formata din: Cristina Miclea, director de marketing si Celina Condorovici, senior brand manager Zuzu & Raraul – din partea Albalact; Dragoș Radulescu – creative director, Andreea Golban – copywriter, Cristina Panaitescu – art director, Dan Șendroiu – strategic planner, Roxana Hrimiuc – account director, Alexandru Dumitrașcu – senior account executive, Liviu Isop – AV producer – din partea agenției Graffiti BBDO și Casa de Productie Carlo Production, cu regizorul Hypno.

Campania de comunicare TV pentru noul portofoliu se va desfașura la nivel național și este completata cu machete de presa, activitați de PR și activitați de trade marketing și online.

Albalact este astazi pe locul 3 in topul producatorilor de lactate din Romania, avand o traditie de peste 40 de ani pe piata romaneasca. Albalact s-a impus pe piata cu brandurile sale Zuzu si Fulga, cu respectarea standardelor de calitate a produselor, o politica de preturi competitiva, ambalaj modern si inovatie. in prezent, Zuzu este lider pe segmentul laptelui pasteurizat, cu un market share de 27,76% in valoare (conform datelor de piața AC Nielsen, Ianuarie 2012)*, dar este lider și in total piața de lapte (lapte UHT și lapte pasteurizat), cu un market share de 18,51% in valoare (conform datelor AC Nielsen, Ianuarie 2012)*. Albalact este lider de piata si pe segmentul untului de masa cu brandul omonim De Albalact, cu un market share de 27.63% in valoare (conform datelor de piața AC Nielsen, Decembrie 2011-Ianuarie 2012)*.

In 2008, Albalact a intrat pe segmentul branzeturilor cumparand pachetul majoritar de actiuni al societatii Raraul Campulung Moldovenesc. Astazi societatea este specializata in domeniul productiei de branzeturi, sub brandul omonim Raraul.
Compania Albalact – Alba Iulia este unul dintre primii trei producatori de lapte si produse lactate din Romania. infiintata in anul 1971 si transformata in societate comerciala pe actiuni in 1990, Albalact a fost privatizata in 1999. Compania Albalact are peste 600 de angajati si peste 6000 de actionari si este listata la categoria a II-a a Bursei de Valori Bucuresti. Din 2009, Albalact detine 96,46% din pachetul de actiuni al societatii Raraul Campulung Moldovenesc. in prezent, Albalact comercializeaza produse proaspete pasteurizate si UHT sub brand-urile sale Fulga, Zuzu, De Albalact si Raraul.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here