Reveal Marketing Research, firma de cercetare de piata organizeaza in perioada 10 – 12 Octombrie cea de-a patra editie a workshopului gratuit de comunicare Brand Enthusiasts Community. Proiectul este sustinut de Aspen Romania si www.CalendarEvenimente.ro si este inclus in planul de Corporate Social Responsability (CSR) al Reveal Marketing Research.
Acesta este adresat tuturor studentilor pasionati de domeniul comunicarii si urmareste sa abordeze trei teme: Industria de Comunicare in Romania, Cercetarea de Piata si Pozitionarea Brandului si Career Coaching.
“Brand Enthusiats Community, eveniment tare drag echipei Reveal se afla la cea de-a patra sesiune. Primele trei editii ne-au adus multe bucurii si satisfactii datorita feed-back-urilor primite de la participanti. Am avut sansa sa cunoastem tineri plini de initiativa, dornici sa invete si sa-si arate entuziasmul pentru acest domeniu. Unii dintre ei fac acum parte din echipa noastra” declara Marius Luican, general manager Reveal Marketing Research.
“Brand Enthusiasts a fost pentru mine, mai presus de atmosfera prietenoasa si trainingul interesant, o rampa de lansare. Daca pana atunci, mi-am insusit suficiente cunostinte la facultate si joburi in domeniu, trainingul asta a fost o confirmare a abilitatilor mele si o usa deschisa catre un mediu profesional in care sa ma dezvolt ideal. Astazi fac ce mi-a placut dintotdeauna: scriu pentru o agentie al carei drum este doar inainte. Iar in mare parte, asta se datoreaza Brand Enthusiasts!” spune Diana, participant in prima editie a programului.
Programul este adresat studentilor si masteranzilor facultatilor de Marketing, Sociologie, Comunicare si Relatii Publice, Media si Jurnalism, insa pot aplica si studenti de la alte facultati, daca demonstreaza ca sunt adevarati Brand Enthusiasti. Criteriul de selectie consta in aplicatiile trimise pe pagina de Facebook a companiei Reveal Marketing Research sub forma unui mesaj privat cu raspunsul pentru urmatoarea cerinta:
“Dati un exemplu de brand pe care il considerati foarte bine construit, in perceptia consumatorilor sai si justificati alegerea.”
Mesajul de aplicație trebuie sa conțina și numele complet, facultatea și specializarea, anul de studiu, adresa de e-mail, precum și un numar de telefon, iar aplicanții cu cele mai inspirate si convingatoare raspunsuri vor fi contactati pentru inscrierea pe lista de participare.
Pentru mai multe detalii, cei interesati pot accesa pagina de Facebook Reveal Marketing Research unde pot lua legatura cu organizatorii sau pot face cunostinta cu fostii participanti.