A aparut prima editie de Bucuresti a Ziarului de Imobiliare, ca editie permanenta. Evenimentul s-a consumat la Sala Palatului, din capitala, odata cu editia Targului National Imobiliar TNI, de la sfarsitul lunii septembrie 2014.
Periodicul este specializat 100% pe piata imobiliara din intreaga tara, cuprinzand informatii destinate dezvoltatorilor, agentiilor imobiliare, agentilor imobiliari si, nu in cele din urma tuturor persoanelor interesate sa vanda sau sa achizitioneze o proprietate imobiliara. Se creeaza astfel o legatura utila intre toti actorii interesati de piata imobiliara, atat din Bucuresti, cat si din intreaga tara, prin consultarea informatiilor de referinta, a mediilor de preturi si a comparatiilor, pe niveluri diferite.
Ziarul, care apare lunar, in policriomie, contine anunturi reale, selectate de partenerii specializati, ca fiind cele mai avantajoase din punct de vedere al calitatii si pretului, pune la dispozitie spatiu pentru publicarea ofertelor tuturor categoriilor de persoane care activeaza pe piata, constituind astfel o paleta variata de oferte, cu impact national si local, completate de informatii statistice si articole utile, destinate persoanelor mai putin familiarizate cu piata imobiliara.
In acest mod, clientii interesati in promovarea ofertelor complexe, sau la pachet, au posibilitatea sa isi diversifice gama de clienti, dat fiind publicul-tinta al Ziarului de Imobiliare, strict interesat de acest domeniu de interes.
In paginile periodicului, clientii au deja posibilitatea sa ajunga la persoanele interesate de oferte, prin intermediul fotografiilor si a descrierii serviciilor, castigand astfel in imagine, prestigiu si notorietate.
Dincolo de marea publicitate contractata de dezvoltatori interesati sa ajunga la un alt public decat cel intermediat de firme de intermediere si in afara agentiilor de servicii imobiliare, publicatia s-a dovedit a fi singura varianta functionala de mediatizare a ofertelor promovate de agentii imobiliari, care lucreaza pe exclusivitati.
Ziarul de Imobiliare, difuzat prin editia de print cat si prin cea electronica, pe site-ul www.ziarul-de-imobiliare.ro, asigura publicitate integrata Print & Web, la pret de editie tiparita.
Agentiile imobiliare au posibilitatea sa publice pana la opt anunturi gratuite, care vor fi publicate atat pe suport de hartie, in editia curenta, cat si in varianta on-line.
Difuzarea Ziarului de Imobiliare se face astfel:
editia de Bucuresti: 10.000 de exemplare lunare se distribuie printr-un lant de 500 de puncte de distributie, ce includ centre de afaceri, institutii, hoteluri, restaurante si cafenele, centre medicale, clinici si cabinete, precum si birouri notariale,
editia de Constanta: 4.500 de exemplare lunare distribuite printr-un lant de 70 de puncte de distributie, prin 36 de chioscuri de ziare si distributie directa catre 500 de agenti economici,
Ziarul de Imobiliare a fost lansat cu doi ani in urma, la Constanta, unde a venit in sprijinul jucatorilor de pe piata de profil, aflati in cautarea unui mediu exclusiv de promovare a ofertei si serviciilor imobiliare. Completat si de editia on-line, Ziarul de Imobiliare pune la dispozitie si un newsletter destinat clientilor interesati, prin care se poate primi editia curenta a ziarului, precum si alte informatii legate de preturi si evolutii ale acestora.
Pentru mai multe informatii sau alegerea celei mai bune oferte de aparitie, puteti consulta informatiile din site-ul web: www.ziarul-de-imobiliare.ro