SYMMETRICA: Parcarile si trotuarele, amenajate cu produse ieftine

0
856

Amenajarile cu pavele sunt din ce in ce mai cautate de catre toate segmentele de consumatori, insa exista diferente majore intre proiectele publice si cele private in ceea ce priveste criteriile de achizitie, conform datelor Symmetrica, liderul pietei locale de pavele si borduri vibropresate si cel mai mare producator autohton.

”Comportamentul de consum difera foarte mult pe segmentele de clienti. Astfel, daca ne referim la proiectele publice, 80% dintre constructori aleg in continuare cele mai simple si ieftine produse pentru proiectele de parcari, trotuare sau piete”, declarat Sebastian Bobu, Director Executiv al Symmetrica.

in ceea ce priveste evolutia comportamentului consumatorului privat, fie ca este vorba de proiecte comerciale sau rezidentiale, se observa o schimbare majora. Astfel, fata de anii trecuti, cand pavelele erau alese in special in functie de pret, astazi orientarea se face in functie si de alte aspecte, precum designul sau culorile.

„Acum, 70% dintre clientii privati au inceput sa prefere pavelele ce au preturi medii si mari si sunt diferite din punct de vedere al complexitatii sau culorilor produselor, cele high-end avand prelucrari care le dau aspect antichizat, splitat, culori in mixuri sau cu nuante speciale, cum este albul, sau adaosuri de aditivi speciali”, a mai spus Sebastian Bobu.

Acesta a subliniat ca in proiectele publice nu se tine cont in mod special de tipul de zona amenajata sau de calitatea sau estetica produselor, in timp ce in proiectele private pavelele sunt alese si in functie de arhitectura cladirii.

Criteriul pretului cel mai mic persista in zona proiectelor publice si comerciale

Daca in randul clientilor privati criteriile de achizitie au inceput sa se indrepte in alte zone decat pretul, nu acelasi lucru se poate spune despre proiectele publice, acestia alegand in continuare cele mai simple si ieftine produse.

”Astfel, cei mai multi dintre clientii din segmentul proiectelor publice, respectiv 80%, aleg produsele simple, reprezentate in general de pavelele gri, ponderea celor cu design deosebit fiind de doar 5%”, a mentionat Directorul Executiv al Symmetrica.

Pavelele iau locul altor metode de amenajare

Totusi, indiferent de tipul de pavele pe care il aleg, atat clientii privati, cat si cei din domeniul public, decid sa includa aceste produse in proiectele de amenajare in detrimentul altor metode, datorita avantajelor pe care le au.

”Noi observam o crestere a cererii pentru pavele pe toate segmentele, atat public, cat si cel privat ce include clientii comerciali si cei rezidentiali. Acest lucru se datoreaza avantajelor pe care le confera montarea acesui tip de produse, precum cele estetice, cele de ordin economic, intrucat pavelele au o durata mare de viata si pot fi intretinute usor, si nu in ultimul rand avantaje legate de posibilitatea inlocuirii sau relocarii lor fara pierderi insemnate”, a incheiat Sebastian Bobu. Amenajarile cu pavele sunt din ce in ce mai cautate de catre toate segmentele de consumatori, insa exista diferente majore intre proiectele publice si cele private in ceea ce priveste criteriile de achizitie, conform datelor Symmetrica, liderul pietei locale de pavele si borduri vibropresate si cel mai mare producator autohton.

”Comportamentul de consum difera foarte mult pe segmentele de clienti. Astfel, daca ne referim la proiectele publice, 80% dintre constructori aleg in continuare cele mai simple si ieftine produse pentru proiectele de parcari, trotuare sau piete”, declarat Sebastian Bobu, Director Executiv al Symmetrica.

in ceea ce priveste evolutia comportamentului consumatorului privat, fie ca este vorba de proiecte comerciale sau rezidentiale, se observa o schimbare majora. Astfel, fata de anii trecuti, cand pavelele erau alese in special in functie de pret, astazi orientarea se face in functie si de alte aspecte, precum designul sau culorile.

„Acum, 70% dintre clientii privati au inceput sa prefere pavelele ce au preturi medii si mari si sunt diferite din punct de vedere al complexitatii sau culorilor produselor, cele high-end avand prelucrari care le dau aspect antichizat, splitat, culori in mixuri sau cu nuante speciale, cum este albul, sau adaosuri de aditivi speciali”, a mai spus Sebastian Bobu.

Acesta a subliniat ca in proiectele publice nu se tine cont in mod special de tipul de zona amenajata sau de calitatea sau estetica produselor, in timp ce in proiectele private pavelele sunt alese si in functie de arhitectura cladirii.

Criteriul pretului cel mai mic persista in zona proiectelor publice si comerciale

Daca in randul clientilor privati criteriile de achizitie au inceput sa se indrepte in alte zone decat pretul, nu acelasi lucru se poate spune despre proiectele publice, acestia alegand in continuare cele mai simple si ieftine produse.

”Astfel, cei mai multi dintre clientii din segmentul proiectelor publice, respectiv 80%, aleg produsele simple, reprezentate in general de pavelele gri, ponderea celor cu design deosebit fiind de doar 5%”, a mentionat Directorul Executiv al Symmetrica.

Pavelele iau locul altor metode de amenajare

Totusi, indiferent de tipul de pavele pe care il aleg, atat clientii privati, cat si cei din domeniul public, decid sa includa aceste produse in proiectele de amenajare in detrimentul altor metode, datorita avantajelor pe care le au.

”Noi observam o crestere a cererii pentru pavele pe toate segmentele, atat public, cat si cel privat ce include clientii comerciali si cei rezidentiali. Acest lucru se datoreaza avantajelor pe care le confera montarea acesui tip de produse, precum cele estetice, cele de ordin economic, intrucat pavelele au o durata mare de viata si pot fi intretinute usor, si nu in ultimul rand avantaje legate de posibilitatea inlocuirii sau relocarii lor fara pierderi insemnate”, a incheiat Sebastian Bobu.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here