‘My Feel Good Place’ este o campanie destinata celebrarii si impartasirii online a unora din cele mai pline de inspiratie destinatii din lume
Goodyear anunta lansarea noii sale campanii ‘My Feel Good Place’, o platforma integrata care colecteaza din Instagram imagini ale locurilor favorite ale oamenilor de peste tot din lume si populeaza automat o harta interactiva cu acestea. Platforma ‘My Feel Good Place’ a fost dezvoltata avand in minte sloganul ‘Made to Feel Good’ si extinde misiunea Goodyear de a oferi oamenilor experienta unei calatorii confortabile catre o destinatie familiara, plina de inspiratie sau poate dimpotriva catre una care sa ofere perspectiva schimbarii stilului de viata. Utilizatorii pot trimite fotografii pe Instagram cu hashtag-ul #MyFeelGoodPlace si pot castiga cateva premii, printre care se numara si un bilet de zbor in jurul lumii (a se vedea pentru mai multe detalii Termenii si Conditiile de participare, respectiv de eligibilitate pentru premii). Platforma poate fi accesata folosind urmatorul link: http://iconosquare.com/contests/myfeelgoodplace.
Importanta gasirii unui loc sau a unui mediu sigur, in care sa te “simti bine” trece dincolo de o poza draguta, iar impactul ei asupra psihicului uman poate fi cu greu trecut cu vederea, dupa cum confirma si expertii. “in timp ce ne lasam cuprinsi de un mediu sau de un loc pe care noi il consideram fizic sigur, oamenii isi pot practic revitaliza atat corpul cat si mintea prin distantarea de orice factor stresant de munca sau personal. intr-adevar, identificarea acelui loc in care cineva se simte bine poate avea importante beneficii psihologice pentru starea de spirit a persoanei respective, pentru starea sa emotionala si pentru performantele sale in general”, a spus Dr. Dimitrios Tsivrikos, psiholog in materie de comportament de consum si business de la University College of London.
“Din timpuri preistorice, oamenii au fost preocupati de imbogatire (i.e. picturile rupestre) sau de descoperirea acelor locuri care sa ii faca sa se simta in siguranta sau care sa le imbunatateasca starea atat din punct de vedere psihologic, cat si fiziologic. in timpurile noastre contemporane, observam acelasi fenomen, in care oamenii se angajeaza sa plece in diverse calatorii in incercarea de a petrece timp in locuri care sa ii faca sa se simta bine si sa ii reconecteze cu ei insisi si cu cei dragi lor.”
Pentru a da startul acestei campanii, echipa Goodyear a fost mai intai in teren cautand cateva locuri care sa se inscrie in categoria ‘Feel Good Places’ si cu care sa fie cladit site-ul campaniei. Ea a explorat imprejurimile Lacului Como si a identificat locuri extraodinare in care sa te ‘Simti Bine’, un loc fascinant cu ape glaciare si o minunata priveliste a muntelui Grigna ce se dezvaluie dupa un drum de coasta extrem de pitoresc. Aceasta parte de rai italieneasca a servit ca prim loc de facut poze si de postat pe platforma ‘My Feel Good Place’.
“Aceasta campanie este menita sa captureze esenta solganului “Made to Feel Good” precum si ideea conform careia Goodyear iti da acea liniste sufleteasca de care ai nevoie oriunde te-ai duce. Fie ca este vorba despre o evadare psihologica sau de o calatorie fizica, Goodyear celebreaza locurile in care consumatorii sai se simt bine, precum si calatoriile care se afla in spatele acestor destinatii, lansand aceasta platforma,” a spus Hans Vrijsen, Marketing Director Consumer EMEA Goodyear Dunlop.
Postand poze pe website-ul My Feel Good Place, cei care se inscriu astfel pe platforma pot fi eligibili si pentru un bilet de zbor in jurul lumii (a se vedea pentru mai multe detalii Termenii si Conditiile ce trebuie intrunite, incluzand aici si eligibilitatea pentru castigarea premiilor). in acest fel, norocosii castigatori vor pleca in cautarea urmatoarei distinatii care sa fie viitorul lor ‘loc placut’ din lume.