SAP SE (NYSE: SAP), liderul mondial pe piata de solutii software de business si tehnologie, s-a clasat pe primul loc in topul celor mai valoroase 10 brand-uri din Europa continentala, respectiv pe locul 24 in topul celor mai valoroase 100 de brand-uri globale in 2015, realizat de agentia de cercetare Millward Brown. SAP a inregistrat o crestere cu aproape 300% a valorii de brand in perioada 2006 – 2015, plasandu-se astfel in topul companiilor cu cele mai mari cresteri in ultimii 10 ani, potrivit clasamentului BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands.
SAP ocupa cea mai mare pozitie dintre brandurile cu sediul in Europa continentala (inaintea Deutsche Telecom, BMW si Louis Vuitton), valoarea brand-ului crescand cu 5% fata de anul trecut si ajungand la 33,9 miliarde de euro. in topul celor mai valoroase 100 de brand-uri globale, SAP ocupa pozitia 24, aflandu-se inaintea unor nume precum American Express, Oracle sau Twitter.
in ceea ce priveste categoria „Tehnologie”, SAP se situeaza pe locul 8 intre primele 20 de companii la nivel mondial, depasind brand-uri precum LinkedIn, Adobe si Intel. in comparatie, Oracle s-a clasat anul acesta pe locul 10, cu o valoare a brand-ului de 19,2 miliarde de dolari si o crestere de 4% fata de anul anterior.
„Suntem mandri ca eforturile noastre de a furniza cele mai inovatoare solutii si servicii si de a educa pietele in care activam in vederea adoptarii celor mai noi tehnologii, precum cloud-ul, au condus inca o data la pozitionarea SAP in topul celor mai valoroase brand-uri, atat in Europa, cat si in lume”, a declarat Valentin Tomsa, Director General SAP Romania.
in cadrul raportului BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands sunt recunoscute si progresele SAP in ceea ce priveste tranzitia catre cloud, dar si performantele inregistrate de suita SAP S/4HANA, lansata anul acesta.