FICOSOTA inaugureaza un nou sediu in Bucuresti

0
854

Ficosota, producator international activ in peste 40 de tari, ce ofera produse pentru ingrijirea casei si ingrijirea personala, consumabile igienice din hartie si snacks-uri, sarbatoreste deschiderea noului sediu reprezentativ din Bucuresti.

“Suntem prezenti pe piata romaneasca de 11 ani. A venit vremea pentru un sediu, nu pentru un simplu birou. Acest moment marcheaza inaugurarea singurului birou Ficosota care are o locatie exclusiva, personalizata dupa cultura si valorile companiei noastre: prietenoasa si creativa”, a declarat Krasen Kyurkchiev, fondatorul si proprietarul Ficosota.

Cladirea, o casa cu istorie din centrul Bucurestiului, este proiectata astfel incat sa semene cu un birou la domiciliu, adaptat evolutiei si culturii corporative a Ficosota. Compania a dorit sa modifice conceptul de birou traditional, pastrand caracteristicile care sunt in acord cu profilul organizational: confortabil, prietenos, locuibil; spatiul poarta o tema vizuala in alb si negru, cu accente pop art pline de culoare si ilustratii pentru buna dispozitie.

Conceptul designului interior este inspirat de aspectul cladirii de la inceputul secolului al XXlea, cu multiple straturi de interventii realizate timp de mai bine de un secol. Aceasta paleta eclectica de forme, volume si culori a dat directia designului pop art care reflecta si interpreteaza fiecare particularitate a locului, valorificand-o cu voiosie, usurinta si ludicitate, intr-o abordare postmoderna.

”Credem cu tarie ca noul birou va spori interactiunea pozitiva in echipa si exprimarea individuala a personalitatii fiecaruia. Lucrul intr-un spatiu vesel si primitor le permite oamenilor sa se dezvaluie si sa-si scoata la iveala pe deplin potentialul si abilitatile, pentru ca impreuna sa descoperim cele mai bune moduri de realizare a planurilor de afaceri ale companiei”, declara Biser Bogdanov, Ficosota HR Manager.

Cultura Ficosota se bazeaza pe empatizarea cu angajatii ca modalitate de crestere a performantei. Provocarile vietii moderne – ore de lucru intense, activitati complexe si solicitante – cresc nevoia oamenilor de a se relaxa. in acest sens, compania are in vedere ideea crearii unui al doilea spatiu, un mediu exterior, complementar zonei interioare de lucru.

„Brieful primit de la Ficosota provine dintr-o filozofie sanatoasa, bazata pe echilibrul dintre munca si viata personala: mai presus de toate, angajatii sunt oameni care au nevoie de improspatarea energiei in timpul orelor de lucru. Pregatirea designului adaptat acestui mindset a avut nevoie de timp; oameni din medii diferite au creat legaturi si au devenit inspiratie permanenta pentru noi idei ce pot fi implementate. A fost un ciclu interdisciplinar cu
multe suisuri si coborasuri care, intr-un final, au clarificat conceptul pas cu pas.” a declarat Filipov Slavcho, arhitect la Zoom Studio.

Biroul este constituit dintr-o imbinare functionala de spatii diferite unele de altele, insa unite prin acelasi concept, cu o capacitate de pana la 20 de oameni. Doua sali de conferinte isi indeplinesc functia formala – de a aduna oamenii laolalta – avand insa un aspect total diferit si, cu toate acestea, o apartenenta permanenta la intreg. in afara de birourile de lucru, restul spatiului a fost abordat diferit, astfel incat oamenii sa simta trecerea de la discutiile de afaceri la pauzele de relaxare.

Echipa care a realizat acest proiect este formata din:
 Plamen Todorov – Arhitect
 Vania Shuleva – Arhitect
 Slavcho Filipov – Arhitect
 Stati Statev – Facility Development Manager
 Oana Taban – Project Coordinator

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here