Ionita coordoneaza echipele de cercetare, planning si strategie, care lucreaza pentru clientii agentiei briefuri integrate, ce acopera toate palierele de comunicare: traditional, digital, BTL si experiential. El a lucrat deja campanii pentru clienti precum Gothaer, Johnson&Johnson, Scandia Food, Unilever, Veka sau Zizin, si a contribuit la castigarea unor clienti noi, precum AFI Palace Malls sau SKOL.
„Cand am intrat in publicitate, primul exercitiu pe care l-am facut a fost sa ma joc cu un scaun, incercand sa gasesc alta optica din care-l puteam privi. Cred in perspectivisim, in capacitatea oamenilor de a intoarce o problema pe toate partile. Acesta este un exercitiu care demonstreaza cum campaniile bune reusesc sa gaseasca solutii pentru probleme care par imposibile sau isi gasesc rezolvarea in clisee. in planificare, nevoia de a gasi noi perspective este primordiala; trebuie sa intelegi consumatorul in cele mai mici detalii, astfel incat sa gasesti acel insight. in egala masura, cred in tehnica pasilor marunti. Nu iti poti propune sa realizezi peste noapte niste obiective de brand care se ating intr-un an, dar iti poti propune ca in fiecare zi sa fii mai bun. Cand reusesti sa combini cele doua filozofii, ai o buna bucata dintr-o reteta de succes, iar in Lowe am gasit oameni care impartasesc aceste convingeri”, spune Ionita.
Ionita a lucrat, in agentii locale si multinationale, pentru branduri din industrii diverse: telecom, bere, ciocolata, energy drinks, panificatie, banking, tobacco.
„Ionita este o combinatie pe care o apreciez intre curaj, apetenta pentru inovatie, meticulozitate si gandire hiper analitica si rationala. Nu am ramas neimpresionata de prietenia lui cu universul matematic si de interesul pentru poker . in plus, gandeste si traieste in spiritul echipei Lowe, ceea ce e foarte important pentru noi. Rezultatele nu au incetat sa apara, cu trei licitatii castigate in doar doua luni impreuna. Vara este fierbinte din punct de vedere new business, iar noi suntem echipati pentru a castiga pe toate liniile”, a declarat Hortensia Nastase, Vicepresedinte Creative Services, Grupul Lowe.
Numirea lui Bogdan Ionita vine la scurt timp dupa ce Vasile Alboiu a devenit Chief Creative Officer (CCO) al Grupului Lowe, pozitie din care coordoneaza activitatea tuturor echipelor de creatie din grup. Formula condusa de Alboiu asigura o perspectiva completa, care acopera creatie traditionala, digitala, PR si BTL, intr-un produs creativ contemporan.