Afacerile DPD Romania au crescut cu 24% in primul semestru, ajungand la 37 milioane de lei

0
843

DPD Romania, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata locala de coletarie si curierat expres, a inregistrat o cifra de afaceri de circa 37 milioane lei in primul semestru al anului, in crestere cu 24% fata de aceeasi perioada din 2014.

Principalii factori de crestere a business-ului DPD Romania, in prima jumatate a anului, au fost atragerea de noi clienti si cresterea volumelor de transport ale clientilor existenti, dar si serviciile dedicate clientilor B2C si investitiile in solutii logistice.

Cresterea livrarilor companiei vine si pe fondul dezvoltarii comertului electronic, sector care are in general un impact tot mai mare asupra afacerilor curierilor, inclusiv in ceea ce priveste livrarile internationale, segment care se afla in continua crestere.

Astfel, numarul coletelor livrate de DPD Romania in primele sase luni a crescut cu 37% fata de perioada similara a anului trecut, 80% din totalul livrarilor fiind nationale, iar 20% internationale. De altfel, compania a suplimentat numarul vehiculelor in aceasta perioada, in conditiile cresterii continue a volumelor.

Topul tarilor catre care au fost livrate cele mai multe colete de catre DPD Romania este condus de Germania, Marea Britanie si Italia, varful operatiunilor fiind inregistrat in perioada Pastelui.

Pe plan national, primele cinci orase cu cele mai multe livrari in primul semestru au fost Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Sibiu.

In ceea ce priveste investitiile DPD Romania in prima jumatate a anului, acestea au fost directionate pentru cresterea flotei, in dezvoltari software, echipamente IT si electronice, dar si catre extinderea depozitelor din tara.

Clientii noi, atrasi in aceasta perioada, activeaza in industrii precum auto, home&deco, farma, fashion etc.

Pentru intreg anul 2015, oficialii DPD Romania previzioneaza o cifra de afaceri de 100 milioane de lei, mai mare cu peste 30% fata de 2014, cele mai importante perioade de crestere in a doua parte a anulului fiind evenimentul de shopping Black Friday si Craciunul.

Piata locala joaca un rol important in strategia pe termen mediu si lung a DPDgroup, compania avand ca obiectiv sa devina lider de piata in zona Balcanilor pana in 2020, plan sustinut de investitii totale in valoare de 15 milioane de euro. Astfel, Romania urmeaza sa devina un hub important in reteaua companiei la nivel european.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here