Amadeus: Creșterea organică solidă și achiziția Navitaire contribuie la rezultatele puternice pentru primul semestru al anului 2016
– Veniturile au crescut cu 15,1%, până la 2275,5 milioane €.
– EBITDA a crescut cu 16,5%, până la 907,1 milioane €.
– Rezervările de zboruri efectuate prin intermediul agențiilor de voiaj au crescut cu 5%, până la 279,3 mil.
– Numărul pasagerilor îmbarcați cu soluțiile Amadeus a crescut cu 75,7%, până la 622,4 mil. Excluzând achiziția Navitaire, numărul pasagerilor îmbarcați cu soluția Amadeus Altea a crescut cu 10,9%.
București, 29 august 2016. , partener de top în furnizarea de soluții de tehnologie și de distribuție pentru industria de turism la nivel mondial, a raportat un profit ajustat de 494,5 milioane € pentru prima jumătate a anului 2016. Aceasta a însemnat o creștere de 17,9% față de aceeași perioadă a anului 2015. Acest lucru a fost sprijinit de o creștere a veniturilor de 15,1%, până la 2275,5 milioane €, precum și de o creștere a EBITDA de 16,5%, până la 907,1 milioane €. Cash-flow-ul a crescut cu 23,2% în prima jumătate a anului, cu ponderea datoriei la 1.31 x EBITDA.
Luis Maroto, Președinte & CEO al Amadeus, a comentat: „Creșterea puternică din prima jumătate a anului 2016 este rezultatul creșterii organice solide a afacerilor noastre de bază, precum și a contribuției pozitive a recentelor noastre achiziții.”
„Divizia noastră de Distribuție continuă să crească mai repede decât industria și poziția sa competitivă a crescut, până la 43,2%. Strategia noastră de diversificare geografică continuă să dea roade, iar Asia & Pacific și America de Nord sunt regiunile cu cea mai rapidă creștere pentru Amadeus. Continuăm să investim pentru a face GDS (Global Distribution System) cel mai eficient sistem de distribuție a produselor de călătorie. 157 companii aeriene au încredere în soluțiile noastre de merchandising pentru distribuirea serviciilor acestora prin canalele directe și indirecte „. a continuat Luis Maroto.
„Divizia Airline IT a cunoscut, de asemenea, o creștere puternică în prima jumătate a anului 2016. Numărul de pasageri care s-au îmbarcat cu ajutorul platformei noastre Altéa a crescut cu 10,9%, evoluția fiind susținută de creșterea organică a bazei noastre de clienți și de implementările noi ale soluției. Această performanță puternică a fost completată de achiziționarea Navitaire de la Accenture, procesul de achiziție fiind finalizat în ianuarie a.c. Datorită contribuției sale, numărul total de pasageri îmbarcați cu ajutorul sistemelor Amadeus a crescut cu 75,7%, până la 622,4 milioane. „ a declarat Luis Maroto.
„În același timp, mai multe companii aeriene, la nivel mondial au continuat să contracteze soluțiile noastre. Malaysia Airlines a ales Amadeus ca furnizor de soluții Passenger Service System (PSS); Singapore Airlines a contractat suita completă de soluții de Revenue Management; Lufthansa Group a contractat Amadeus Altéa Departure Control Flight Management pentru toate liniile aeriene din rețeaua sa; Avianca a devenit partenerul de lansare pentru Amadeus Anytime Merchandising. „
„Suntem încrezători că putem continua această evoluție și în viitor, și așteptăm cu nerăbdare și evoluțiile pentru restul anului.” a concluzionat Luis Maroto.
Note pentru editori