Magia devine realitate cu un simplu gest Plata cu cardul Mastercard în magazinele Kaufland oferă clipe de poveste la Disneyland® Paris

0
1666
  • Mastercard Kaufland vizualMastercard transformă visele în realitate prin intermediul unei noi campanii de încurajare a plăților electronice, în lanțul de hipermarketuri Kaufland;
  • Cumpărând din orice magazin Kaufland, trei posesori de carduri Mastercard sau Maestro vor avea ocazia de a ajunge, alături de familiile lor, la Disneyland® Paris;
  • Campania oferă premii în valoare de peste 90.000 lei.

 

 

BUCUREŞTI, 6 Septembrie 2016 – Poveștile devin realitate la Disneyland® Paris, cu Mastercard și Kaufland, oferind celor care plătesc cu cardul în lanțul de hipermarketuri, în perioada 5 septembrie – 30 octombrie 2016, posibilitatea de a câștiga trei experiențe magice alături de membrii familiei. Acces nelimitat în parcurile Disney®, vouchere de cumpărături și șansa de a participa la Balul „Magie înainte de Miezul Nopții” – unde atât cei mici, cât și cei mari își pot întâlni personajele favorite – sunt doar câteva dintre surprizele care îi așteaptă pe câștigători, între 9 și 11 decembrie. În plus, în cadrul campaniei, alți trei norocoși se vor putea bucura de premii în valoare de 1.000 de lei, fiecare, ce se vor credita pe cardul Mastercard sau Maestro folosit la cumpărături.

 

Să transformi visele în realitate este, într-adevăr, De neprețuit®, astfel că, alături de partenerul nostru, Kaufland, ne propunem să oferim românilor posesori de carduri Mastercard sau Maestro și familiilor lor, amintiri ce durează o veșnicie. Cu un gest simplu și firesc, aceștia pot să își transforme cardul în bagheta magică ce îi va trimite la Balul Magie înainte de Miezul Nopții”, un eveniment ce se va desfășura la Disneyland® Paris, exclusiv pentru deținătorii de carduri Mastercard sau Maestro”, a declarat Diana Tănase, Marketing Manager pentru România în cadrul Mastercard.

 

Fiecare tranzacție de plată efectuată cu cardul Mastercard sau Maestro în cadrul lanțului de hipermarketuri Kaufland va fi înscrisă automat și gratuit în campanie. În plus, tranzacțiile realizate în mod contactless vor intra cu șanse duble de câștig în tragerea la sorți a câștigătorilor, pe data de 14 noiembrie 2016.

 

Ne bucurăm de o nouă experiență unică Mastercard. Am gândit această campanie pentru a oferi clienților noștri șansa de a îndeplini cea mai mare dorință a copiilor lor, precum și un vis al propriei copilării, transformând astfel experiența cumpărăturilor într-o adevărată aventură “, a declarat Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România.

 

Campania se va desfășura în toate magazinele Kaufland din România. Mai multe detalii sunt disponibile online pe platformelewww.mastercard.ro și www.kaufland.ro.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

# # #

 

Despre Mastercard

Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com, este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Operăm cea mai rapidă rețea de procesare a plăților din lume, oferind un liant între consumatori, instituții financiare, comercianți, autorități și companii din peste 210 țări și teritorii. Produsele și soluțiile Mastercard fac activitățile zilnice de comerț – cum ar fi cumpărăturile, călătoriile, derularea unei afaceri sau managementul finanțelor – mai simple, mai sigure și mai eficiente pentru toată lumea. Urmăriți-ne pe Twitter: @MasterCardNews, participați la discuțiile de pe blogul Beyond the Transaction și înregistrați-vă pentru cele mai noi știri pe Engagement Bureau.

 

Despre Kaufland

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în 7 țări. Kaufland România este de cinci ani consecutiv centrul comercial cu cea mai mare încredere la secțiunea Categoria locală, potrivit studiului Trusted Brands al Reader’s Digest. Strategia Kaufland are ca scop îndeplinirea dorinţele clienților cu accent pe garanţii şi servicii, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive.

 

 

 

 

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here