Brandul de tâmplărie termo-izolantă BARRIER® a dezvoltat proiectului BARRIER TEST MOBIL, prima experiență de Virtual Reality din România. Într-un SHOWROOM MOBIL INTERACTIV de 20 de metri pătrați, persoanele interesate vor putea interacționa cu produsele BARRIER® și, în același timp, vor putea participa la o experiență virtuală 3D în interiorul unui camion special amenajat.
„BARRIER® este soluția optimă pentru proiecte personalizate variate de tâmplarie termoizolantă care acoperă toate nevoile casei. Pentru că este un brand inovator, BARRIER® aduce în premieră în România primul showroom mobil și vă invităm să testați produsele noastre de top printr-o experiență virtuală inedită. Vom oferi participanților ochelari de realitate virtuală și îi vom invita să descarce aplicația Barrier Test Mobil de pe Google Play sau AppStore, pentru a putea trăi experiența Barrier și acasă. O echipă de 200 persoane va parcurge peste 2.930 de km în 5 luni pentru a fi mai aproape de clienți, pentru a vedea ce își doresc și pentru a le facilita interacțiunea cu produsele noastre. Le mulțumim partenerilor de la Discovery și Top Booking și celor de la Kaufland pentru găzduire”, spune Adrian Gârmacea, Director General Electric Plus, deținătorul brandului BARRIER®.
BARRIER® a investit peste 150.000 de euro în această campanie. Proiectul desfășurat în parteneriat cu Discovery și Top Booking a început în Cluj pe data de 26 mai și se va derula în 16 orașe din întreaga țară (Cluj, Sibiu, Brașov, Ploiești, Mangalia – 23-25 iunie, Constanța – 30 iunie – 2 iulie, 7-9 iulie, Tulcea – 14-16 iulie, Galați – 21-23 iulie, Focșani – 28-30 iulie, Tecuci – 4-6 august, Bacău – 11-13 august, Iași – 18-20 august, Rădăuți – 25-27 august, Câmpulung Moldovenesc – 1-3 septembrie, Baia Mare – 8-10 septembrie, Timișoara – 15-17 septembrie). În fiecare oraș, showroom-ul mobil va poposi timp de trei zile, de vineri până duminică, 10 ore în fiecare zi. În cadrul proiectului vor fi oferite peste 700 de giveaways și premii constând în 5 city break-uri la Berlin. Regulamentul concursului și detaliile de participare se găsesc pe website-ul www.barrier.ro/testmobil. Campania a fost concepută și este implementată de echipa de la WOPA și comunicată cu ajutorul agenției de relații publice The Public Advisors.
„Într-o lume care se învârte în jurul tehnologiei și care este în continuă schimbare, dezvoltarea de instrumente care să ofere consumatorilor experiențe noi pentru a crea o valoare reală a devenit o necesitate. Cu Barrier Test Mobil transformam un produs într-o experiență unică păstrând în același timp atributele ferestrelor”, spune Costin Buta, Managing Partner WOPA.
În 2017, Electric Plus va investi aproximativ 10 milioane de euro într-o nouă capacitate de producție pentru PVC, aluminiu, pachet geam termoizolant, foliere profile și încă o clădire de birouri dotată cu o sală de mese la standarde europene. Proiectul va fi demarat în septembrie 2017 și va fi terminat în aproximativ 12 luni. Noile unități de producție și clădirea de birouri vor fi amplasate pe o suprafață de 50.000 metri pătrați. Cu aceasta capacitate de producție se va dubla numărul de angajați ai Electric Plus, și se preconizează că se vor realiza 2.000 de unități producție pe zi după finalizarea acestui ciclu de investiție.
Compania Electric Plus, liderul național în producția de tâmplărie termoizolantă din PVC, a înregistrat o cifră de afaceri de 23.1 milioane de euro în anul 2016, brandul său BARRIER® fiind în creștere cu 36% față de 2015. Compania a făcut în 2016 investiții de aproximativ 1.100.000 de euro.
Despre BARRIER®
În prezent, compania Electric Plus deține cele mai moderne linii de fabricație din industria de tâmplărie PVC. Divizia de tâmplărie PVC a fost înființată în anul 2003 și produce ferestre și uși din PVC, sub numele -de BARRIER®. Ferestrele BARRIER® sunt produse în fabrica din Bacău cu ajutorul a peste 600 de angajați, fiind renumite atât în România, cât și în partea de est a Europei. BARRIER® deține cel mai modern complex de producție de ferestre și uși din România și asigură toată gama de produse pentru tâmplărie PVC, de la producția de ferestre și uși, la sticlă termoizolantă, foliere profile, curbare profile, precum și uși secționale rezidențiale și industriale și rulouri.