Studiu Amadeus – politicile de travel – primul pas către eficientizarea gestionării călătoriilor de afaceri

0
1521

Ca firmă care țintește să modeleze viitorul turismului, Amadeus dedică mult timp și multă atenție analizării evoluției tendințelor de călătorii. În acest context, vă prezentăm cel mai nou raport legat de călătoriile de afaceri în România. Studiul a acoperit câteva țări est-europene: Republica Cehă, Polonia, Ungaria, Letonia, Lituania și România, fapt care ne-a permis să aprofundăm analiza prin compararea tendințelor românești de călătorii de afaceri cu cele ale altor țări din regiune.

Robert Komartin – Regional Manager, Romania & Hungary, General Manager, Amadeus Romania a declarant: După analizarea atentă a rezultatelor studiului se poate vedea limpede că la nivel operațional există multe zone în care companiile văd nevoia de schimbare ca țintind formalizarea și optimizarea procesului de gestionare a călătoriilor de afaceri. Mai important, o majoritate copleșitoare a companiilor românești este deschisă la soluții noi (76%) și/sau la externalizarea organizării și gestiunii călătoriilor de afaceri (90%) – evident, în condițiile în care așa ceva le aduce beneficii tangibile, cum ar fi accesul la oferte actuale și discounturi, dar și beneficii legate de deservirea clienților, cum ar fi servicii 24/7 sau persoană de contact dedicată. Este o schimbare pozitivă majoră în abordarea gestionării acestei zone – deoarece se dovedește că în companiile unde astfel de schimbări au fost introduse (a fost definită o politică de călătorii și au fost implementate instrumente IT dedicate) satisfacția legată de organizarea și gestiunea călătoriilor de afaceri este la cel mai înalt nivel.”

Politica de călătorii de afaceri înseamnă un set de reguli legate de servicii de rezervare pentru călătorii de afaceri. Principalele tendințe identificate de studiu sunt următoarele:

  • 48% din companiile românești și 62% din companiile central și est-europene dispun de o politică a călătoriilor de afaceri.

  • Aceasta este cel mai adesea prezentă în companiile care operează pe piața cehă (72%) și cel mai puțin frecventă la companiile românești (48%) și cele lituaniene (53%).

  • Cu cât e mai mare organizația care operează pe piața central și est-europeană, cu atât este mai respectată politica de călătorii de afaceri (de la 54% din companiile care au între 50 și 249 de angajați la 90% din companiile care au 1000 de angajați și peste).

  • Companiile românești care dispun de o politică de călătorii de afaceri cel mai adesea rezervă camere de hotel (88%) și bilete de avion (82%) conform acesteia; aproape trei sferturi din companii achiziționează asigurări (75%).

 

Studiul complet poate fi descărcat de la adresa

http://www.amadeusbusinesstravel.com/ro/

Despre Amadeus

Amadeus este lider în furnizarea de soluții de tehnologie și de distribuție pentru industria de turism. Grupurile de clienți includ furnizori de turism (de exemplu, companii aeriene, hoteluri, operatori de transport feroviar, linii de feribot, etc.), vânzători din turism (agenții de turism și site-uri specializate) și clienți finali (corporații și companii de management al turismului).

Grupul Amadeus are în jur de 13.000 de angajați la nivel global, în sediile centrale din Madrid (sediul central corporativ), Nisa (dezvoltare) și Erding (operațiuni), precum și în cele 71 de reprezentanțe Amadeus la nivel global.

Amadeus este listată la Bursa de Valori Spaniolă, sub simbolul „AMS.MC” și este o componentă a indicelui IBEX 35.

Pentru a afla mai multe despre Amadeus, vă rugăm să vizitați www.amadeus.com și www.amadeus.com/blog pentru mai multe detalii despre industria de turism.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here