5 sfaturi pentru proaspeții absolvenți

0
1410

Imediat după absolvire, începe etapa de căutare a unui loc de muncă. Microsoft pune la dispoziția proaspeților absolvenți câteva instrumente necesare pentru ca aceștia să își îndeplinească obiectivele și să își pună în valoare talentul.

 

Mai jos sunt câteva dintre instrumentele Microsoft și LinkedIn care te pot ajuta în căutarea locului de muncă dorit:

  1. Creați un CV convingător

Microsoft Resume Assistant: Această funcție, pe care o găsiți în Word, dispune de inteligență artificială și prezintă insight-uri utile și personalizate din LinkedIn pentru crearea unui CV și găsirea locului de muncă perfect. Când CV-ul este în lucru, Editorul verifică anumite aspecte care țin de stil, cum ar fi referințe la persoana întâia, verbele vagi, expresiile neadecvate și multe altele.

 

  1. Puneți-vă în valoare în interviurile video

Funcția Background Blur din Microsoft Teams estompează fundalul în timpul convorbirilor și ascunde imaginile din spate, astfel încât să nu vă faceți griji cu privire la decorul din cameră.

 

Focus Assist (disponibil pe Windows 10) vă ajută să rămâneți concentrați, intervenind împotriva distragerilor cauzate de notificări, sunete și alerte atunci când aveți nevoie de timp pentru a vă scrie primul CV sau pentru a crea un profil LinkedIn.

 

  1. Dați viață propriilor idei

Aplicațiile inteligente din suita Office365, precum Editor și PowerPoint Designer,  oferă un suport dinamic și profesional. PowerPoint Designer îmbunătățește slide-urile, generând automat idei de design. Atunci când conținutul este introdus pe un diapozitiv, funcția vine în ajutorul utilizatorului, acționând în fundal și corelând conținutul cu o serie de recomandări de layout-uri care au un design profesionist.

 

  1. Scrieți texte mai concise

Ideas in Word urmărește ceea ce scrieți, oferindu-vă sugestii inteligente pentru a face scrierea mai concisă, lizibilă și incluzivă. Funcția folosește și învățarea automată pentru a sugera idei de conținut pentru frazele mai dificile. Ideas poate fi util și pentru citirea documentelor, furnizând timpul de lectură estimat. Totodată, extrage punctele-cheie și descifrează acronime prin utilizarea datelor din Microsoft Graph.

Pentru a afla mai multe despre AI în Office și în Microsoft, citiți blogul Microsoft AI.

 

 

  1. Creează o listă de priorități

Cu funcția To-Do vă puteți organiza ziua, astfel încât să nu ratați niciodată un interviu, o întâlnire sau o sarcină de lucru. Integrarea cu Outlook.com permite să vă introduceți e-mailurile în listele de „To-Do” prin drag and drop și să programați sarcini noi prin includerea acestora în calendarul Outlook.com.

 

Cu Microsoft To-Do puteți să:

  • Planificați ziua – adăugați sarcini din sugestiile oferite sau introduceți noi sarcini în My Day.
  • Setați datele scadente și notificările de tip reminder pentru fiecare sarcină, pentru a ține pasul cu acestea.
  • Setați importanța unei sarcini și aceasta va apărea automat în lista inteligentă cu sarcini Importante

În sprijinul proaspeților absolvenți, compania pune la dispoziție o serie de 6 podcast-uri ce conțin experiențe practice de utilizare a tehnologiei și modul în care aceasta a contribuit la succesul în mai multe domenii. Podcast-urile prezintă povești autentice a doisprezece invitați, de la studenți care își urmează pasiunile – cum ar fi studentul la medicină de la Duke, Shree Bose, și rapperul de 16 ani Sparsh Shah – la profesioniști de succes care împărtășesc lecțiile pe care le-au învățat, cum sunt producătorul de muzică Young Guru, premiat pentru ceea ce a realizat, și redactorul de revistă Joyce Chang.

Aflați poveștile lor dar și mai multe lucruri despre cum vă puteți crește productivitatea aici.

Seria de podcast-uri este disponibilă pe Apple PodcastsSpotifyGoogle Play, dar și pe pagina Students and parents din Microsoft Store.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here