De ce marketingul online este esențial pentru o firmă în timpul pandemiei COVID

0
1993

Sursa foto: https://pixabay.com/photos/digital-marketing-technology-1433427/

De la debutul pandemiei de coronavirus, măsurile de carantină și izolare ne-au afectat aproape toată viața de zi cu zi. Companiile mai puțin esențiale au fost forțate să își închidă porțile sau să regândească modul de funcționare, astfel încât să rămână pe linia de plutire în timpul crizei provocate de COVID-19.

Mulți proprietari de firme, în special cei cu magazine fizice, au experimentat schimbarea modului în care oamenii fac acum cumpărături. Mai exact, oamenii au început să cumpere mai mult online și să se conecteze cu firme mai apropiate de orașele în care locuiesc. Acum, capacitatea de a valorifica eficient marketingul digital a devenit un atu indispensabil, iar pentru asta tot mai multe firme care vor să supraviețuiască crizei apelează la o agenție de marketing online.

Înainte și după COVID-19: Ce s-a schimbat?

Implementarea rapidă a tehnologiei are loc pentru a combate impactul economic al COVID-19 asupra proprietarilor de afaceri. Campaniile creative de marketing digital ajută firmele să facă față schimbării așteptărilor clienților și a practicilor de cumpărare.

Sunt schimbări principale care modifică piața și determină proprietarii de afaceri să-și stabilească în cele din urmă activitatea online. Trecerea la digital nu mai este o posibilitate, ci o necesitate. În era post-COVID, marketingul online devine o bună practică pentru aproape fiecare afacere.

Comportamentul de cumpărare al consumatorilor

Înainte de COVID, clienții preferau magazinele fizice. Acum, cumpărăturile online sunt o necesitate. În prima jumătate a anului 2020, consumatorii au cheltuit cu 30% mai mult în magazinele de vânzare cu amănuntul din SUA decât în ​​anul precedent. Ieșirea în mall-uri sau magazine nu este atât de sigură ca pe vremuri, motiv pentru care clienții caută mai multe opțiuni pentru a rămâne acasă. Oamenii ezită mai mult să părăsească casa, dar vor totuși să aibă acces la produsele și serviciile de care au nevoie zilnic.

De exemplu, multe restaurante se confruntă cu o scădere a numărului celor ce le trec pragul. Dar, cererea pentru comenzile de livrare la domiciliu au crescut. Companiile satisfac nevoia de livrare la domiciliu lansând propriile aplicații sau configurând opțiuni de comerț electronic pe site-urile lor web, lucru care poate fi pus la punct de o agenție de marketing online.

Este crucial ca site-ul firmei dvs. să funcționeze la fel de bine și ușor pe orice dispozitiv, începând cu un laptop și până la telefonul mobil. În funcție de tipul de produs pe care îl vindeți, consumatorii pot încerca să interacționeze diferit cu afacerea dvs. De exemplu, unii oameni ar putea căuta produsul dvs. printr-o imagine de pe Google sau o căutare vocală. Alții pot prefera să vă contacteze prin intermediul rețelelor de socializare. Asigurați-vă că toți consumatorii vă pot găsi acolo unde vă caută și că compania dvs. apare în rezultatele căutării, iar pentru asta aveți nevoie de specialiștii unor agenții de marketing online.

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here