7 sfaturi de la profesioniști pentru o construcție de clădiri de birouri de succes

0
1919

Sursa foto: https://www.pexels.com/ro-ro/fotografie/casa-camin-tabel-tehnologie-389818/

Performanța unei companii este afectată de spațiile pe care le ocupă. Nu numai în ceea ce privește costurile pentru întreținere și construcție, ci și în ceea ce privește bunăstarea la locul de muncă, ușurința comunicării și mulți alți parametri. Iată 7 sfaturi pentru construcții birouri de succes.

Gândește-te la strategia imobiliară

Pentru a te asigura că strategia ta imobiliară este cea potrivită și că vizează obiectivul corect, este important să apelezi la experți care îți pot audita proiectul. Va trebui să te întrebi despre numărul de m² ocupați, distribuția suprafeței, procentul de suprafețe comune etc.

Estimarea suprafeței necesare

Estimarea suprafeței necesare este direct corelată cu îmbunătățirea metodelor de lucru, precum și cu organizarea internă a companiei. Vorbim în general despre un raport m²/ angajați.

Alegerea locației geografice

Alegerea locației geografice este un parametru extrem de strategic. Într-adevăr, vei căuta să îți apropii cât mai mult de clienții și furnizorii, asigurând în același timp o bună accesibilitate.

Faci din clădirea de birouri un instrument de comunicare

Dacă îți poți permite o clădire de birouri personalizată, de ce să nu o faci un instrument distinctiv de comunicare? Într-adevăr, pe lângă latura „practică” a unei clădiri de birouri, aceasta reflectă parțial valorile și imaginea unei companii și poate fi văzută ca un instrument de comunicare în sine.

Creează spații flexibile și scalabile

Odată cu evoluția metodelor de lucru, este esențial ca locul de muncă să fie flexibil și adaptabil. Posibilitatea de a putea densifica suprafețele sau, dimpotrivă, să le extinzi poate fi un atu important în proiectarea clădirii tale. În plus, va fi mai puțin repede considerat învechită.

Anticipează nevoile viitoare

Specificațiile pe care urmează să le stabilești trebuie să ia în considerare mulți parametri, în special un aspect tehnic:

  • iluminat;
  • acustic;
  • pardoseli/tavane false;
  • reglarea temperaturii;
  • cabluri de calculatoare/electrice;
  • ascensoare;
  • securitate;
  • RIE (restaurant inter-afaceri);
  • eticheta de mediu și/sau certificatul.

Amenajare adaptată nevoilor

Pentru ca aspectul birourilor tale să răspundă perfect la utilizarea pe care cineva dorește să o facă, este necesar să te gândești cu atenție la aspect și la coerența generală:

  • Partiții și peisaje: modul de lucru în spațiu deschis se afirmă din ce în ce mai mult. Este ușor să câștigi fluiditate și transparență, însă este destul de posibil să se creeze un amestec între spațiu deschis și partiționare cu crearea de spații deschise semi-private care promovează schimbul și intimitatea.
  • Spații de lucru colaborative: este important să creezi spații de lucru colaborative, să le aranjezi bine și să le faci adevărate locuri de întâlnire unde schimbul este posibil.
  • Proiectare globală: este bineînțeles posibil să se îmbine noțiunea de optimizare a costurilor și suprafețelor cu crearea de spații private.
  • Zone de relaxare: angajații fericiți sunt angajați care vor avea o productivitate mai bună!

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here