CEC Bank lansează cardul de credit 100% online, cu 24 de rate fără dobândă

0
1677

 

București, 26.04.2021 – CEC Bank continuă procesul de digitalizare și lansează cardul de credit acordat 100% online, cu până la 24 de rate fără dobândă. Cardul se poate obține în mai puțin de o oră, cu zero drumuri la bancă, mai rapid decât în varianta clasică, în care procesul de contractare durează 2-3 zile.

”Continuăm strategia de digitalizare a CEC Bank, iar cardul de credit este cel de-al treilea produs CEC Bank pe care l-am adus 100% în zona online într-un timp record, alături de pachetul de cont curent și creditul de nevoi personale – toate lansate în ultimul an. Accesarea serviciilor bancare  ar trebui să fie la fel de simplă ca orice altă comandă la un magazin online și este un serviciu pentru care vedem că există cerere în piață”, a declarat Bogdan Neacșu, Director General al CEC Bank.

Prin CEC_IN, magazinul virtual al CEC Bank, sunt disponibile două tipuri de carduri de credit: Visa Affinity și Visa Platinum, prin care pot fi contractate sume de până la 60 000 lei, respectiv 100 000 de lei. Celor care își fac card de credit 100% online, CEC Bank le oferă acces la Mobile Banking prin intermediul pachetului Bun Venit.

Oferta de carduri de credit a CEC Bank este printre cele mai avantajoase de pe piață: până la 24 de rate fără dobândă, pentru tranzacțiile de la orice comerciant din țară sau străinătate, în funcție de valoarea tranzacțiilor. În cazul celor care nu optează pentru sistemul de rate fără dobândă, banca oferă o perioadă de grație de până la 59 de zile, iar suma minimă de rambursat este de doar 2,5% din suma datorată. Dobânda este de 13,09% pe an (IRCC+11,42%), fiind datorată doar pentru sumele utilizate din limita de credit și care nu sunt rambursate până la data lunară de scadență. Cardurile de credit CEC Bank pot fi folosite inclusiv pentru plăți cu telefonul mobil sau cu ceasul smart prin Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay sau aplicația CEC Pay.

Pentru lansarea cardului de credit 100% online, CEC Bank a colaborat cu start-up-ul românesc FintechOS și cu compania de consultanță Deloitte. În cadrul platformei CEC_IN sunt folosite o serie de tehnologii inovative cum ar fi recunoașterea automată a datelor (OCR), preluarea automată a acestora în sisteme și recunoașterea facială liveness, precum și un mod automat de analiză și decizie.

Pentru a intra în posesia unui card de credit 100% online, Visa Affinity sau Visa Platinum de la CEC Bank, cei interesați trebuie să parcurgă un flux online simplificat, care durează doar câteva minute: clientul selectează suma dorită, oferă informații despre situația financiară și statutul profesional, își introduce datele de identificare și intră într-un apel video cu un reprezentant al băncii. Verificarea eligibilității, inclusiv interogarea veniturilor la ANAF și a istoricului de creditare, se realizează automat, iar acordurile din partea clientului sunt semnate electronic. În cazul unui răspuns pozitiv, contractul se generează pe loc și este semnat tot electronic. În plus, CEC Bank le oferă celor care contractează un card de credit online acces la Mobile Banking și la un cont curent, astfel încât relația cu banca să se poată derula în continuare 100% online, inclusiv în ceea ce privește rambursarea ratelor.

***

Despre CEC Bank

 

CEC Bank este instituția financiară cu cea mai lungă tradiție. Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent cea mai extinsă rețea națională, cu peste 1.000 de sucursale și unități teritoriale, având active de peste 36 miliarde lei, la sfârșitul primului semestru din 2020.

CEC Bank este o bancă universală de top pe piața românească, care oferă o gamă completă de produse și servicii persoanelor fizice, IMM-urilor și corporațiilor mari, prin multiple canale de distribuție: unități bancare, rețele de ATM, internet banking (CEConline), mobile banking și phone-banking (Tele CEC).

Statul român, prin Ministerul Finanțelor Publice, este unicul acționar al CEC Bank.

Mai multe detalii despre produsele și serviciile oferite de CEC Bank pot fi obținute în orice unitate a Băncii, apelând gratuit Serviciul suport clienți la numărul de telefon 0.800.800.848 sau accesând site-ul www.cec.ro.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here