București, 26 septembrie 2023
Vodafone este partener oficial de conectare pentru Timișoara, Capitală Europeană a Culturii, și susținător al expoziției Brâncuși: surse românești și perspective universale. Prin cele două parteneriate strategice, Vodafone își reconfirmă aprecierea și sprijinul pentru valorile României și promovarea acestora, dar și a comunității unice clădite în jurul Timișoarei, de la creatori de conținut, la antreprenori.
Ca partener de conectare al Timișoarei, Capitală Europeană a Culturii, și promotor al celei mai mari expoziții naționale dedicate operei lui Constantin Brâncuși, Vodafone își propune să conecteze și să transforme comunități prin investiții în cultură și inovație . Prin campania de comunicare „Cultura ne apropie, Vodafone face conexiunea mai puternică” compania încurajează comunitatea să se bucure de prezența în România a expoziției Brâncuși, dar și a celorlalte evenimente culturale de amploare din Timișoara.
„Cultura are puterea unică de a produce schimbări profunde , de a inspira acțiuni și de a crea spații de colaborare și dialog. Iar un oraș multicultural, precum Timișoara, unde comunicarea a stat permanent la baza conviețuirii, este cadrul perfect pentru a demonstra conexiunea dintre diversitate, tehnologie și viitor. Alături de ceilalți parteneri ai expoziției și ai capitalei europene a culturii credem în legatura puternică și directă dintre cultură, comunicare și transformarea urbana și comunitară”, a declarat Alexandra Olaru, director Legal and External Affairs al Vodafone România.
Parteneriatul dintre Vodafone și Timișoara, Capitală Europeană a Culturii, reprezintă o asociere firească prin susținerea pe care compania a acordat-o întotdeauna creatorilor de conținut și zonei culturale, dar și prin dorința comună de a conecta și transforma comunități prin inovație și cultură. Tehnologia și conexiunea excelentă pe care Vodafone România le oferă sunt garanția că toate experiențele culturale din 2023 vor putea fi transmise din orașul de pe Bega către întreaga lume prin social media, apeluri video sau chiar un apel telefonic.
Despre Vodafone
Vodafone este cea mai mare companie de telecomunicații din Europa și Africa. Misiunea noastră este să conectăm pentru un viitor mai bun, folosind tehnologia pentru a îmbunătăți viețile, pentru a digitaliza sectoare critice ale economiei și pentru a facilita societăți digitale incluzive și sustenabile.
Furnizăm servicii mobile și fixe către peste 300 de milioane de clienți din 17 țări, colaborăm cu rețele mobile în alte 46 de țări și suntem, de asemenea, lider mondial în domeniul Internet of Things (IoT), conectând peste 167 de milioane de dispozitive și platforme. Prin Vodacom Financial Services și M-Pesa, avem cea mai mare platformă fintech din Africa, oferind acces la servicii financiare unui număr de peste 71 de milioane de oameni din 7 țări.
Ne-am angajat să reducem impactul companiei asupra mediului, astfel încât să putem atinge net zero al emisiilor până în 2040, ajutându-ne în același timp clienții să își reducă propriile emisii de carbon cu 350 de milioane de tone până în 2030. Facem pași importanți în reducerea deșeurilor rezultate din dispozitivele mobile și în atingerea obiectivului de a reutiliza, revinde sau recicla 100% din echipamentele noastre de rețea care devin redundante până în 2025.
Pentru mai multe informații, vizitați www.vodafone.com, urmăriți-ne pe Twitter la @VodafoneGroup sau conectați-vă cu noi pe LinkedIn la www.linkedin.com/company/vodafone.
Despre Timișoara Capitală Culturală Europeană
Prin desemnarea Timişoarei Capitală Europeană a Culturii pentru anul 2023, oraşul şi-a modelat obiectivele axându-se pe influenţa pe care oamenii o au asupra comunităţii în care trăiesc. Astfel, Timișoara își propune să devină un oraş în care excelenţa culturală să primeze, oferind cetăţenilor încrederea că prin implicare şi participare se vor putea produce schimbări semnificative în oraşul Timișoara. În anul 2023, focusul principal este punerea în valoare a călătoriei europene a Timişoarei prin care oferim partenerilor noştri europeni şi internaţionali oportunitatea de a-şi prezenta cultura, ca parte a moștenirii noastre europene comune. Pornind de la fraza „Timişoara a fost primul oraş în care” ne mândrim cu faptul că sloganul Capitalei Culturale Europene în 2023 se intitulează „Shine your light – Light up your city!”. Pentru a explica legătura dintre cele două fraze cheie, amintite anterior, trebuie să ne întoarcem în trecut, mai exact în anul 1884, când Timișoara a devenit primul oraș din Europa continentală cu iluminare stradală electrică.
Ne propunem sa punem în mișcare energia civică, „exportând” valorile altor orașe din Europa în care credem, pentru a stimula o atitudine deschisă, vizionară în rândul cetățenilor. Sloganul campaniei este ese