Alexandrion Grup Romania a incheiat anul 2014 cu o cifra de afaceri de 58,8 milioane de euro

0
980

Liderii portofoliului de produse proprii ale Alexandrion Grup Romania au fost, in anul 2014, brandurile Brancoveanu (vinars), Alexandrion (brandy) si Cava D’Oro (bautura spirtoasa tip brandy), evolutia vanzarilor inregistrand cresteri semnificative, cuprinse intre 14% si 25%, comparativ cu anul 2013.

Cea mai puternica tendinta crescatoare s-a resimtit pe palierul produselor premium. Astfel, in timp ce pentru Alexandrion au fost inregistrate vanzari cu 14,1% mai mari, produsele din gama Brancoveanu au cunoscut o evolutie care a depasit 25% in 2014 fata de anul precedent.

De altfel, Alexandrion este si liderul pietei de brandy cu concentratie alcoolica mai mare de 34 de grade din Romania, avand o cota de piata de 68,8%. Lansat in anul 1997, produsul este astazi disponibil in doua variante – Alexandrion 5* si Alexandrion 7*.

Cat priveste vinarsul Brancoveanu, acesta este varful de lance al brandurilor premium produse de Alexandrion Grup Romania. Disponibil in trei variante, VS, VSOP si XO, Brancoveanu a devenit si una dintre cele mai cautate bauturi spirtoase romanesti pe pietele de export. Primul an de vanzari pentru Brancoveanu a fost 2005, lansarea oficiala avand loc in 2006, intr-un eveniment de Gala, gazduit de actorul Mircea Albulescu, la Opera Romana.

“In anul 2014 am investit foarte mult in brandurile noastre, avand convingerea ca, pentru un producator, brandurile sunt cel mai important activ al sau. Concret, bugetul de investitii alocat in acest scop anul trecut a fost de 8,4 milioane de euro, de aproape doua ori mai mult decat in 2013. si asta s-a vazut pentru ca am crescut exponential pe mai multe categorii, simultan: brandy, vinars, vodka sau tequilla”, a declarat dl. Nawaf Salameh, fondatorul si presedintele Alexandrion Grup Romania.

Anul trecut, aproape 7 milioane de litri au fost produsi in distileria proprie, din comuna Bucov, judetul Prahova. Aceasta cifra s-a tradus in 12,3 milioane de sticle vandute, dintre care peste 625.000 au plecat catre pietele de export.

“In acest moment, pietele externe reprezinta o miza uriasa de dezvoltare pentru noi. Am inceput extinderea internationala in urma cu cativa ani si acum lucram intens la consolidarea prezentei pe cat mai multe piete, atat din Europa, cat si din Asia sau America. in paralel, lucram intens la dezvoltarea portofoliului de produse din categoria distilatelor de fructe, iar rezultatele preliminarii ne dau toate motivele sa privim cu mare incredere viitorul”, a precizat dl. Nawaf Salameh.

Alexandrion Grup Romania a incheiat anul 2014 din pozitia de lider al pietei producatorilor de bauturi spirtoase, cu o cifra de afaceri de 58,8 milioane de euro brut si 23,4 milioane de euro net si un profit net de 1,45 milioane de euro. Atat cifra de afaceri, cat si profitul au inregistrat cresteri fața de anul 2013, cand cifra de afaceri bruta a companiei a fost de 52,7 milioane de euro, cea neta de 22,6 milioane de euro, iar profitul net de 1,26 milioane de euro.

In cei 20 ani de activitate, compania a creat unele dintre cele mai puternice brand-uri din Romania, precum vinarsul Brancoveanu XO, VS si VSOP, Alexandrion 5* si 7*, Cava D’Oro, Vodka Alexander si Vodka Kreskova, afinata, visinata si caisata Saber Premium sau Saber Fructe de Padure.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here