Bethany Mota, 18 ani, este o tânără extrem de populară pe Youtube cu 4,8 milioane de persoane abonate. Tânăra are un succes incredibil pe reţelele de socializare, fiind faimoasă datorită impresiilor pe care le postează după ce cumpără produse din magazine.
Bethany Mota este un model şi un reper pentru mulţi tineri care vor să facă shopping. Mota a început să se filmeze în timp ce comenta cadourile şi produsele cumpărate, devenind astfel extrem de populară şi urmărită pe internet.
Pe Instagram are 2,2 miloane de fani, cu mult peste cele mai importante reviste de modă şi frumuseţe, cum ar fi Vogue sau Elle, scrie businessinsider.com.
Tânăra locuieşte cu părinţii, într-o casă din nordul Californiei, iar cel mai recent video a fost văzut în câteva zile de 600.000 de persoane, iar Mota le-a arătat fanilor bluze, accesorii de păr, produse de îngrijire şi o rochie cu floarea soarelui, spunând „I love sunflowers”.
Mai mult, Mota a reuşit să încheie un parteneriat pentru haine şi bijuterii cu un renumit brand.
Bethany a reuşit să se şi întâlnească cu câţiva prieteni virtuali, însă tânăra spune că îi place să socializeze mai mult de acasă.
Tânăra a lansat primul clip în 2009, iar în 2010, ea a lansat un al doilea canal youtube Bethanyslife, la care sunt abonate pe 1,6 milioane de persoane iar din publicitatea de pe Youtube, tânăra încasează lunar 40.000 de dolari.
Mota realizează filmuleţe despre nutriţie şi despre ceea ce îi place. Într-un clip vorbea despre cadouri de Crăciun şi prezenta parfumului lui Lady Gaga şi despre un ceas Michael Kors( este atât de draguţ, însă nu îmi doresc să-l ating, spune Mota).