- Peste jumatate din magazinele online din CEE sunt dispuse să vândă peste granițe
- Tendințele relevante din eCommerce, discutate la Balkan eCommerce Summit, Sofia, 4-5 aprilie
București, 20 martie 2024 – Principalele provocări pentru magazinele online din CEE legate de vânzările internaționale sunt gestionarea livrărilor (33%), managementul operațional (18%) și traducerea și localizarea (12%), conform unui studiu co-dezvoltat de Mediapost Hit Mail Bulgaria alături de partenerii eCommerce Academy, organizatori ai Balkan eCommerce Summit.
Peste jumătate dintre magazinele online din CEE doresc să vândă internațional, iar marketplace-urile sunt văzute ca o modalitate eficientă de a testa piețe străine.
Principalele motive pentru care magazinele online din CEE aleg un marketplace sunt: absența costurilor suplimentare de marketing (26%), eficiența în testarea piețelor noi (20%) și ușurința gestionării vânzărilor (18%).
„Magazinele online își pot verifica potențialul produselor prin listarea lor atât pe marketplace-uri locale, cât și pe cele internaționale. Dacă există suficienți clienți pentru categoria de produse în marketplace, vor veni și comenzile. În acest fel, afacerile câștigă experiență directă cu regulile și cerințele de conformitate pe care le au, de obicei, marketplace-urile, dar și o lecție valoroasă despre cum să vândă online pe canale noi. Evoluția vânzărilor online, tendințele și multe alte informații valoroase vor fi disponibile în cadrul celui mai mare eveniment regional din domeniu pe care îl vom găzdui la Sofia în luna aprilie – Balkan eCommerce Summit,” a declarat Nikola Ilchev, fondatorul eCommerce Academy și Balkan eCommerce Summit.
Balkan eCommerce Summit 2024 este un forum de două zile ce va avea loc la Arena Sofia, Bulgaria, pe 4 și 5 aprilie 2024. Evenimentul va aduce perspective noi sectorului de eCommerce din regiunea Balcanilor, cu peste 2.000 de invitați așteptați, 150 de expozanți și 20 de vorbitori din întreaga lume.
Obiectivul evenimentului este de a crea o platformă pentru dezvoltare accelerată și de a încuraja parteneriatele între companiile de e-commerce din regiunea Balcanilor, oferind un nou punct de pornire pentru creșterea lor.
eCommerce Academy reprezintă o comunitate de comercianți, magazine online, furnizori și experti în eCommerce, fondată în Bulgaria în 2016. Printre alte evenimente relevante în industrie, eCommerce Academy va organiza, pentru al treilea an consecutiv, Balkan eCommerce Summit în Sofia, 4-5 aprilie. Mai multe informații despre eveniment sunt disponibile la balkanecommerce.com.