Cea mai ampla campanie de loializare derulata recent in domeniul bancar, oferta de rate reduse a Bancii Comerciale Romane – Scade Rata, a fost accesata de peste 20.000 de clienti in trei luni de la lansare.
„Prin campania de loializare Scade Rata facilitam accesul clientilor la imprumuturi eficiente cu beneficii clare si imediate: rate reduse in medie, la nivel de tara, cu 20%, comisioane ZERO (de analiza, de administrare), asigurare de viata GRATUITA si inlesnirea substantiala a procesului de aprobare. Am oferit clientilor nostri o solutie comerciala concreta, aliniata la conditiile economice existente. Am reusit sa ne atingem scopul si vom continua”, spune Dana Demetrian, Vicepresedinte Retail & Private Banking, BCR.
Pana la acest moment, valoarea medie a unui credit refinantat este de 26.500 euro la nivel national. Reducerea medie a ratelor lunare se situeaza in jurul procentului de 17% pentru cele mai mari localitati urbane, inregistrandu-se valori dupa cum urmeaza: Timisoara – 18%, Sibiu, Ploiesti, Cluj si Brasov – 17%, Bucuresti – 16%.
Pe parcursul campaniei Scade Rata, BCR a distribuit in toata tara peste 150.000 de exemplare din Ghidul pentru imprumuturi responsabile. Acest indrumar a fost creat in parteneriat cu Asociatia Utilizatorilor Romani de Servicii Financiare (AURSF) pentru a promova principiile unei creditari responsabile si cresterea nivelului de eductie financiara a consumatorilor. Ghidul contine informatii, exemple si instrumente concrete pentru a lua decizii financiare mai bine informate.