Bob Toma se alătură Rusu+Borțun în poziția de Creative Director

0
1521

Cu peste 14 ani de experiență în industria de comunicare, Bob Toma a devenit noul director de creație al Rusu+Borțun și responsabil pentru tot ce semnează agenția pentru clienții locali și regionali în întregul spectru de servicii de comunicare.

Pe 1 iunie, am împlinit 9 de ani de Rusu+Borțun Brand Growers și 7 ani în Corbeni 3. E un moment de cotitura pentru noi și ne propunem să ducem mai departe tot ce-am acumulat în acești ani. În ceea ce facem, inovația înseamnă oameni mai buni ca noi care să ne provoace să rupem ritmul. Căutam de ceva vreme un director de creație art, cu focus pe craft, și venirea lui Bob în echipă, de câteva luni deja, marchează așteptări mai mari de la noi înșine. Ne cunoaștem din anii 2000 când lucram pe aceeași stradă Dionisie Lupu, dar la agenții diferite. Ne-am revazut în cadrul Art Directors Club și din vorbă-n vorba s-a legat planul.„, povestește Cătălin Rusu, Chief Creative Partner & CEO Rusu+Borțun. 

Cu un masterat în arte vizuale și grafician la bază, Bob și-a început cariera în D’Arcy, urmând apoi Gavrilă&Asociații, Grey, Graffiti BBDO și Publicis, cu nominalizări și premii la festivalurile internaționale și locale precum Cannes Lions, Eurobest, New York Festivals, Epica, Effie, Ad’Or, AdPrint și mai multe apariții în Lurzer’s Archive. Experiența sa a fost acumulată lucrând pentru brand-uri din industrii diverse, precum SAB Miller, Skol, Granini, Romtelecom, Petrom, Dacia, Wrigley, GSK, Bancpost, JTI, BAT, P&G, Kinder, Strauss, Visa, Capital, Carturesti, Biblioteca Nationala a Romaniei, Foreign Policy, etc.

Am tot auzit și văzut lucruri frumoase semnate de R+B și am zis că e momentul pentru o schimbare, așa ca m-am întâlnit cu ei. Chiar dacă e o agenție tânără, echipa R+B e formată din oameni seniori experimentați, cu ceva ani în spate, dar și din oameni foarte tineri, cu potențial creativ și pasionați de ceea ce fac. Mi-a plăcut din start mixul ăsta și împreună cred că avem aceleași obiective. În primul rând să creștem reputația agenției printr-un work de calitate și în același timp să facem campanii creative, dar și vizibile, de care să se vorbească nu doar în România. Atunci când întreabă cineva „băi, cine a făcut campania aia tare?” răspunsul să fie „oamenii ăia cool de la R+B”. Cred că oamenii sunt importanți și ei schimbă locul, chiar dacă stam în cel mai frumos sediu de agenție din București. Îmi doresc ca pasiunea mea pentru art direction și craft să-și pună amprenta peste tot ceea ce facem și sper să devenim una dintre cele mai creative agenții independente.„, a adăugat Bob Toma, Creative Director Rusu+Borțun.

Rusu+Borțun este prezentă pe piață din 2008 și are următorul portofoliu de clienți: NEPI (Mega Mall, Promenada, City Park Constanța, Shopping City Timișoara, Ploiești Shopping City, Shopping City Sibiu, Shopping City Deva, Brăila Mall, Shopping City Galați, Vulcan Value Centre, Shopping City Piatra Neamț, Shopping City Târgu JiuSeverin Shopping Center, Aurora Shopping Mall), Patru Mâini, Caroli Foods, Alexandrion, Europa FM, Virgin Radio Romania, Equatorial, Deutsche Bank, The Coffee Shop, Raiffeisen Bank, Sports Hub, Synevo, Țiriac Energy, BCR, Alexander Hughes, Oro Toro, Cărturești, Vitas, Apollo111, Bucharest English Theater, Inventure, Florăria Iris.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here