BrandTailors – companie de strategie si design de brand – a finalizat proiectul de rebranding al companiei Monsena.
La sfarsitul anului 2009, consultantii BrandTailors au fost abordati de catre fondatorii companiei de servicii B2B Monsena, specializata in furnizarea, proiectarea, procesarea si implementarea solutiilor de acoperisuri faltuite si fatade ventilate.
Brieful inaintat initial echipei BrandTailors a avut ca si cerinta centrala improspatarea graficii website-ului corporate.
Pornind de la cerintele specifice venite din partea echipei Monsena, consultantii BrandTailors au mers un pas mai departe si au demarat o serie de interviuri cu cele doua categorii de audienta ale companiei: arhitectii si constructorii. Cercetarile au evidentiat faptul ca instrumentul de comunicare on-line pe care-l folosea Monsena era mai degraba ineficace, in mare parte din cauza lipsei unei viziuni corporatiste convingatoare. Astfel, echipa Monsena si cea a companiei BrandTailors au identificat nevoia derularii unui program de rebranding care sa defineasca premisele favorabile dezvoltarii Monsena intr-un brand unic pe piata produselor si serviciilor de constructii.
“Monsena da forma celor mai indraznete idei”, promisiunea brand-ului articulata de catre consultantii BrandTailors, s-a dovedit a fi expresia fidela a credo-ului organizatiei. Pentru a alinia identitatea vizuala credo-ului Monsena, Janos Kurko, Creative Partner BrandTailors, a abordat o maniera de executie atipica, construind logo-ul in plan vertical pentru a sugera ideea de semnalizare, printr-un totem, a amprentei pe care Monsena o lasa pe fiecare cladire in a carei realizare se implica.
„Ideea mi s-a parut extrem de potrivita pentru acest client, intrucat, dincolo de legatura cu specificul activitatii, verticala are si conotatia creativitatii, si a noului, a pastrarii directiei si a calitatii, dincolo de compromisuri”, a declarat Janos Kurko – Creative Partner BrandTailors.
“Programul de rebranding implementat alaturi de echipa de management Monsena confirma faptul ca valoarea profesionala a echipei pe care o conduc ramane una incontestabila, atat in cazul programelor de branding de servicii, cat si in cazul celor de branding de produs, arie de expertiza in care consultantii BrandTailors si-au dovedit eficacitatea in nenumarate ocazii” – Beatrice Danis, Managing Partner BrandTailors.
Membrii echipei care au contribuit la rebranding-ul Monsena sunt: Beatrice Danis si Monica Dumitriu – strategie de brand, Alina Cranga, Cristina Ionescu si Ionut Militaru – project management, Janos Kurko si Beatrice Danis – concept creativ, Ovidiu Pop, Vlad Neuman si Lehel Mako – dezvoltare grafica, Mihai Parpalea – retusare imagine si pregatire de tipar.
BrandTailors (www.brandtailors.ro) este compania de consultanta strategica si design de brand care in peste 6 ani de activitate a dezvoltat parteneriate de durata cu companii reputate pe plan international si local precum Unilever, The Coca-Cola Company, Cadbury, Orkla Foods, Star-Pepsico, Lagardere, GlaxoSmithKline, Intersnak, Tetrapk, Ulker, Interstar Chim, Dorna Lactate, Albalact, Prodlacta, Caroli Foods, Pambac, Azuga Waters, Titan, 7Spice, Vrancart, Macromex, Randler Group, tiriac Holdings, Intact Media Group, Smartree, Petrom etc.
Eficacitatea gandirii strategice si abordarii creative a fost confirmata in peste 80 de proiecte de anvergura, de-a lungul carora echipa de consultanti BrandTailors a facut dovada profesionalismului in furnizarea serviciilor de creare de identitate verbala si vizuala, design de ambalaj si materiale de comunicare, consultanta in evaluare si (re)definire de brand, auditare si revitalizare a culturii organizationale.
BrandTailors a redefinit standardele in peste 40 de categorii de produse si servicii, dezvoltand proiecte de revitalizare a numeroase brand-uri cunoscute precum Kandia, Magura, ROM, Silvana, Ardealul, Wiesana, Tomi, Zuzu, Fulga, Raraul, Laptic LaDorna, LaDorna Lapte Proaspat, Prodlacta, Bankia, Perla Covasnei, Tasty, Eurovita, Star, Loteria Romana, Ana Holdings, Europa FM, Radio 21, Antena 1, Liberty Parade, BCR Open Romania, Class Living, UTV, Monsena si de creare unor brand-uri de succes precum Vibe FM, Azuga Apa de Izvor, Grania, Gata, Flavora, HapiHap, Fulg De Vara, Cher Patissier, Generis, Unlock Market Research si Active Watch.
BrandTailors a lansat in iunie 2009 divizia Community BrandTailors – prima consultanta de branding digital si continut digital de brand din Romania.