Burda International GmbH achizitioneaza toate activitatile Sanoma Hearst in Romania, ducand la crearea unuia dintre cele mai mari trusturi media din tara, cu peste 35 de titluri si mai mult de 40 de servicii media on-line. Cu aceasta achizitie, Burda Romania isi asuma un rol de lider in segmentele de reviste internationale de lifestyle, de lux si in cele de masa.
Fabrizio D’Angelo, CEO Burda International explica: „Am mostenit brand-uri puternice si trainice in Romania. Vom crea o companie media moderna, care va fi bine pozitionata in exploatarea tuturor oportunitatilor de pe piata de publicatii si media on-line in Romania, in anii ce vor urma”.
Burda devine unul dintre cei mai importanti publisheri de reviste, ajungand la peste o treime din publicul tinta feminin din zonele urbane din Romania. Actualul portofoliu al Burda Romania cu brand-uri precum Practic in bucatarie – cea mai bine vanduta revista din tara –, Casa Lux, Ioana, Gradina mea de vis si altele, va fi imbogatit cu titluri de renume international cum ar fi Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, Marie Claire, Esquire, Men’s Health, Auto Motor si Sport si National Geographic.
Tranzactia a fost notificata Consiliului Concurentei şi va putea fi implementata doar ulterior emiterii unei decizii de autorizare.
Burda International GmbH este activa pe 17 piete, publica in prezent peste 230 de reviste si ofera un numar mare de servicii media digitale. Burda International GmbH este un publisher de marca in Europa Centrala si de Est, cu o extindere rapida si pe pietele din Asia. Peste 2.400 de oameni lucreaza pentru Burda International.