Business-uri lansate cu succes in plina criza

0
778

Programul “Start&Grow” s-a incheiat
Bucuresti, 20 decembrie 2010- “Fondurile alocate consultanței <<de la A la Z>> ar trebui sa creasca in 2011 in bugetul fiecarei firme, pentru a permite valorificarea eforturilor

 depuse in ultimii doi ani si cresterea viitoare. Cea mai buna dovada in acest sens o constituie business-urile lansate in acest an de criza si incluse in programul <<Start&Grow>>, prin care au beneficiat de consultanța globala de la parteneri cu multa experiența in diferite domenii (marketing si PR, contabilitate si fiscalitate, resurse umane etc): toate s-au dezvoltat cu succes si trec in urmatoarea etapa de evoluție”, a aratat Mirela serban, Managing Partner R&M Audit, unul dintre liderii pietei de contabilitate, consultanta fiscala si audit.
Programul Start&Grow a fost lansat in aprilie 2010 de catre startups.ro (portal destinat antreprenorilor) si Microsoft Romania; patru start-up-uri au fost selectate sa primeasaa, pana la finalul anului curent, sprijinul celei mai bune echipe de antreprenori si specialisti din țara. intre partenerii care au oferit consultanța gratuita celor patru noi business-uri s-au aflat Radu Tudorache, M Grup (mentoring pentru snceperea si dezvoltarea unei afaceri), Radu Georgescu, GeCAD (mentoring pentru inceperea si dezvoltarea unei afaceri), George Butunoiu, GB Consulting (consultanța in resurse umane), Salans (consultanța juridica), Accelera (consultanța in vanzari si marketing) si R&M Audit (contabilitate si consultanța fiscala).
Start-up-urile selectate si incluse in program au fost “Bacania Veche” (retail), “Tudor. Personal Tailor” (servicii- confecții imbracaminte barbați), Asteco Lifestyle (servicii- centru de nutriție all-inclusive) si Kenubi (IT- dezvoltare software).
Potrivit datelor Uniunii Naționale a Practicienilor in Insolvența din Romania, numarul procedurilor de insolventa “a explodat” anul trecut, cand s-au inregistrat peste 20.000 de dosare, comparativ cu cca 14.000 de dosare in 2008.  Se pare ca, in 2010, numarul dosarelor de insolvența s-a menținut extrem de ridicat: in primul semestru, un numar total de peste 11.000 companii se aflau in diverse stadii ale procedurii de insolvența, conform analizelor efectuate de firme cu specializare in domeniu. “in acest context, faptul ca afaceri nou lansate in acest an de criza au rezistat si s-au dezvoltat este extrem de relevant pentru plusul de valoare pe care consultații il pot aduce unei firme. Din pacate, in multe cazuri, printre costurile taiate de companii s-au aflat si cele de consultanța in diferite domenii, iar acest fapt le-a afectat activitatea o data in plus. Avand in vedere ca 2011 are perspective economice mai bune decat anul curent, bugetul oricarei companii ar trebui sa acorde atenție consultanței: anul viitor va fi cel in care cotele de piața pot fi crescute astfel incat sa asigure un impuls de dezvoltare viabila pe mulți ani”, a subliniat Mirela Șerban.

***

Despre R&M Audit

infiintata in anul 2000, compania R&M Audit a devenit lider in solutii fiscale si contabile inteligente, care au la baza competenta in domeniul financiar, completata de o viziune avangardista asupra mediului de business.
R&M Audit ofera servicii de audit, consultanta fiscala si financiara, contabilitate, salarizare, controlling si arhivare.
Cu un portofoliu de peste 200 de clienti, care cumuleaza 300 de puncte de lucru, R&M Audit a avut prilejul de a cunoaste particularitatile companiilor din majoritatea sectoarelor de activitate: agricultura, asigurari, brokeraj, comert, constructii, farmaceutic, fonduri structurale, import-export, IT, media, productie, publicitate, turism etc.
R&M Audit este certificata de Camera Auditorilor Financiari din Romania, Camera Consultantilor Fiscali, precum si de catre Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania (CECCAR).  in anul 2008, R&M Audit a urcat pe locul 6 in topul CECCAR  dupa cifra de afaceri.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here