CarmOlimp face un nou pas spre piata europeana prin implementarea IFS (International Food Standard)

0
758
Compania CarmOlimp face un pas nou spre extinderea pe piata europeana prin adoptarea unui nou standard de calitate IFS (International Food Standard). CarmOlimp continua astfel planul de investitii inceput anul trecut, care are ca tinta atat cresterea cotei de piata, dar si imbunatatirea constanta a calitatii produselor marca proprie.

Cea mai recenta investitie a CarmOlimp consta in implementarea unui nou standard de calitate, IFS, care va diferentia compania pe piata locala, si in acelasi timp va facilita accesul produselor CarmOlimp pe piata europeana. Acesta este un standard de evaluare de catre comercianti a furnizorilor de produse alimentare (inclusiv a producatorilor), elaborat in anul 2002 de catre comerciantii din Germania, cu scopul de a crea un standard comun privind siguranta alimentelor.

IFS este un sistem de siguranta a produselor alimentare care raspunde unei cerinte specifice, si anume obligatia distribuitorului de a controla locatiile de fabricatie ale produselor care poarta marca sa. In plus, IFS este un standard necesar pentru producatorii de alimente care doresc sa exporte pe pietele europene.

CarmOlimp a ales sa implementeze acest standard pentru a intari garantia calitatii produselor marca proprie. Astfel, compania va aduce un grad ridicat de siguranta la nivelul intregului lant de productie, care cuprinde terenuri agricole, ferme, fabrici de procesare si o retea de distributie a produselor alimentare rezultate.

Produsele CarmOlimp sunt distribuite prin 110 de magazine, dintre care 50 unitati proprii si peste 60 de francize. “In Romania peste 90% din companiile care produc si furnizeaza produse alimentare nu au implementat IFS desi la ora actuala este cel mai bun standard din lume in ceea ce priveste atestarea calitatii alimentelor. Este un standard pe care putini producatori romani il cunosc, implementarea lui in Romania fiind intr-un stadiu incipient”, spune Valentin Soneriu, Directorul General al CarmOlimp.

Pentru anul in curs, CarmOlimp mizeaza pe o strategie de eficientizare si dezvoltare a propriei afaceri. Investitiile constante in capacitatea de productie dar si in echipamente au scopul de a eficientiza munca depusa in toti acesti ani de familia Soneriu si se va traduce intr-o crestere semnificativa a calitatii produselor CarmOlimp.

“CarmOlimp este o afacere pe care am crescut-o sanatos impreuna cu familia mea in toti acesti ani prin investitii sustinute. Ne dorim sa fim recunoscuti ca un producator de alimente proaspete si de calitate superioara. Din acest motiv in anul 2012 continuam investitiile in procese tehnologice si de productie, dar si in echipamente, totul pentru a obtine un produs finit de calitate si adaptat cerintelor consumatorilor. Pe langa toate acestea vorbim de o energie umana consumata foarte mare, investitiile noastre avand ca element central pe langa partea tehnologica si resursa umana”, adauga Valentin Soneriu, Directorul General al CarmOlimp.
Despre Carmolimp

Carmolimp cel mai mare producator si distribuitor de carne ambalata in atmosfera protectoare la gramaj fix din tara. In prezent, opereaza un numar de 50 magazine proprii si peste 60 de unitati in sistem franciza. Pornita in 1993 ca o afacere de familie, CarmOlimp reuseste sa controleze intregul flux “de la furca la furculita”, avand in dotare atat terenurile agricole, fermele si fabricile de procesare, cat si lantul de distributie al produselor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here