Carrefour Romania sarbatoreste 15 ani de activitate pe plan local, printr-o luna aniversara plina de surprize si premii, dedicata iubitorilor de sport. Cu ocazia aniversarii, intre 16 iunie si 13 iulie brandul a pregatit clientilor sai o super tombola aniversara prin care ofera 50.000 de vouchere in valoare de 100 de lei fiecare pentru achizitionarea echipamentelor sportive din toate hipermarketurile Carrefour din tara.
Astfel, odata cu luna aniversara, Carrefour organizeaza o tombola pentru cele 50.000 de vouchere prin care clientii vor primi, dupa emiterea bonului fiscal, un bon nefiscal, emis automat de casa de marcat. Bonul nefiscal va contine un cod unic de bare, format de 13 cifre. Acesta poate fi inscris o singura data printr-un SMS la 1702 sau pe site-ul oficial, www.carrefour.ro.
Voucherele pot fi folosite pentru achizitionarea de articole sportive din magazinele Carrefour. Desemnarea castigatorilor se va realiza electronic, printr-o serie de trageri la sorti ce vor fi efectuate in fiecare joi (23 iunie, 30 iunie, 7 iulie, 14 iulie), alegandu-se castigatorii.
Dupa fiecare tragere la sorti, castigatorii vor primi cate un SMS care va contine un cod format din 13 cifre, similar unui cupon de cumparaturi, valabil pentru achizitionarea de articole sportive din magazinele hipermarket Carrefour.
“Sarbatorim, alaturi de clientii si partenerii nostri, 15 ani in care ne-am setat misiunea de a crea o viata mai buna pentru consumatorii romani, iar promovarea si sustinerea sportului sunt moduri prin care brandul nostru duce aceasta misiune mai departe. Antrenor, co-echipier sau pur si simplu suporter, Carrefour este mereu in echipa ta, cu cele mai bune sfaturi, echipamente sportive sau evenimente la care sa faci miscare, indiferent de nivelul la care te afli. Sustinem cu mandrie campionii de zi cu zi, dar si pe cei care nu concureaza pentru medalii, ci practica sportul din placere, participand in competitiile de amatori. La Carrefour sustinem sportul in orice forma. Pentru cel mai frumos joc, la multi ani, Carrefour!”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamica Comerciala&Pricing Carrefour Romania.
Campania aniversara “De 15 ani, campionii preturilor mici” pune accentul pe activitatea sportiva a romanilor, inscriindu-se in acceasi tematica cu “Carrefour-Sponsorul fotbalistilor de maine”, o campanie prin care retailerul directioneaza 1% din vanzarea produselor marca proprie si a produselor partenere catre 55 echipe de fotbal de juniori din tara.
Carrefour Romania se angajeaza astfel sa dezvolte comunitatile locale in cadrul carora isi desfasoara activitatea prin promovarea proiectelor axate pe nutritie si un stil de viata sanatos. Astfel, sustinerea evenimentelor sportive si a actiunilor care incurajeaza romanii, adulti si copii deopotriva, sa practice sportul si sa-si mentina sanatatea sunt elemente esentiale inclusiv ale strategiei de responsabilitate sociala Carrefour.