Grupul Carrefour a anuntat lansarea site-ului www.carrefour-online.ro, primul sau magazin online din Romania.
Pentru moment in versiune beta, site-ul se adreseaza locuitorilor din Bucuresti si zone limitrofe care doresc sa economiseasca atat bani, prin achizitionarea produselor la pret de hypermarket, cat si timp si energie prin utilizarea serviciului de livrare la domiciliu.
„Cautam mereu solutii pentru imbunatatirea experientei de cumparaturi a clientilor nostri. Daca in 2001 am fost primul hypermarket deschis in Romania, acum avem bucuria de a fi odata in plus inovatori, prin introducerea acestui tip de magazin virtual in tara.” a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing al Carrefour Romania.
„Suntem increzatori ca raspunsul la noul site va fi unul pozitiv. Suntem deschisi sugestiilor venite din partea publicului, serviciul fiind in permanenta imbunatatit pentru a se ridica la standardele de calitate cu care clientii Carrefour s-au obisnuit deja” a declarat Radu Butufei, Director E-Commerce al Carrefour Romania.
Clientii pot alege dintr-o gama variata de peste 7000 de produse din categoriile alimente (inclusiv produse proaspete), produse cosmetice, produse de igiena casei si altele, la pret de hypermarket, intr-un format de site intuitiv si informativ.
Comenzile se pot face cu maxim trei zile in avans de la data livrarii, exceptie facand zilele de duminica si sarbatori legale cand serviciul de curierat nu este activ.
Acesta este cel mai complex proiect IT dezvoltat vreodata de Carrefour Romania, aflat la intersectia dintre 6 sisteme informatice distincte: Carrefour, Carnation Group, Meti Logiciels et Services, Pay U, Fan Courier si RBC – acum complet integrate – plasand astfel compania noastra in prim planul dezvoltarii de comert online si tehnologie din aceasta tara.