CCC, liderul sectorului de încălțăminte în Europa Centrală și de Est, a lansat aplicația mobilă și Clubul CCC în România, marcând încă un pas în dezvoltarea dinamică a e-commerce-ului pe piața locală, după inaugurarea magazinului online disponibil la ccc.eu/ro, la mijlocul lunii martie 2020.
După lansările anterioare din Cehia, Slovacia, Ungaria și Austria, România este cea de-a cincea piață străină în care aplicația mobilă CCC este disponibilă. Este o platformă digitală gratuită care poate fi descărcată din Google Play și App Store. Aplicația vine în completarea modelului de vânzări multi-channel, combinând canelele online și offline.
Aplicația oferă suport adițional canalului e-commerce, urmând trendul crescător al cumpărăturilor mobile, și totodată sprijină și vânzările din magazinele staționare. Este un proiect deja apreciat de către consumatorii din România, în special în rândul target grupurilor de tineri, iar de la lansarea de săptămâna trecută și până acum aplicația a fost instalată de aproape 20.000 de utilizatori.
„Din ce în ce mai mulți retaileri adoptă transformări digitale avansate, urmărind creșterea canalelor online de vânzare și crearea unei experiențe consistente de cumpărare pentru consumatori. Pandemia și restricțiile au accelerat aceste procese. Lansarea deopotrivă a aplicației mobile și a Clubului CCC consolidează prezența grupului pe una dintre piețele cheie unde compania CCC operează. Suntem convinși că utilizatorii români vor aprecia ultimele funcționalități ale aplicației, care îmbunătățesc experiența de cumpărare zi de zi”, declară Joanna Jozwiak, General Manager CCC România.
Aplicația CCC facilitează cumpărăturile online cu ajutorul funcționalităților moderne precum ‘Căutare Vizuală’ (căutarea produselor pe baza unei fotografii de produs) sau ‘Descoperă’ (like/dislike). Clienții pot, de asemenea, să verifice disponibilitatea produselor în magazinele fizice sau să găsească magazinul cel mai apropiat din zonă. Utilizatorii au acces la ofertele promoționale online și din magazine.
În același timp, prin intermediul aplicației, utilizatorii se pot înscrie în Clubul CCC disponibil digital pe platforma CCC. Cei care vor să devină membri ai Clubului CCC se pot înregistra în aplicație și pot utiliza versiunea mobilă a cardului de loialitate.
Membrii Clubului CCC beneficiază de oferte speciale și beneficii exclusive prin intermediul aplicației mobile: acces la promoții curente, posibilitatea folosirii cardului digital în magazinele staționare, editarea rapidă a datelor personale de utilizator. Atunci când se înscriu în Club, în aplicația mobilă, utilizatorii primesc imediat un card digital dedicat cu număr unic și au acces la ultimele promoții, discounturi și beneficii.
Pantofii confortabili și moderni nu sunt singurele produse disponibile în aplicație. În magazinul online utilizatorii pot găsi și accesorii pentru femei și bărbați, precum și produse de curățare a încălțămintei, produse din piele naturală (ex.: mănuși și portofele), genți și valize de călătorie. Utilizatorii au acces la o multitudine de branduri pentru toate categoriile de vârstă: Lasocki, New Balance, Jenny Fairy, Puma, Reebok, Sketchers, Lanetti, Sprandi, Walky, Vapiano, Action Boy, Adidas, Bassano, Cars, Clara Barson, Converse All Star, Crocs, Deezee, Hello Kitty, Home & Relax, Magic Lady, Minnie Mouse, Reiker, Sprandi, Walky, Gino Rossi etc. Există, de asemenea, o gamă largă de categorii în aplicație: pantofi, pantofi sport, sneakerși, ghete, sandale, papuci, papuci de piscină, espadrile, balerini, produse de întreținere, șosete, curele, șepci și pălării, eșarfe, mănuși, bijuterii.
Descoperă mai multe detalii și descarcă aplicația mobilă CCC: https://ccc.eu/ro/aplicatia-mobila.
***
Despre CCC
Grupul CCC este liderul incontestabil al pieței de retail de încălțăminte din regiunea CEE și unul dintre cei mai mari producători de pantofi din Europa. Prin magazinele online disponibile în Polonia, în alte țări europene și acum și în România, CCC este unul dintre retailerii de top și pe segmentul e-commerce.
CCC urmează ultimele tendințe globale în modă și se adresează femeilor, bărbaților și copiilor din toate categoriile de vârstă. Cu peste 1200 de magazine în 23 de țări și 50 de platforme mobile, în Europa și în alte părți ale lumii, CCC îi ajută pe clienți să își definească stilul și le oferă spații generoase, moderne de cumpărături, offline și online, la prețuri competitive.
CCC operează sub principiul “casă de branduri”, oferind mai multe branduri de încălțăminte și accesorii sub același acoperiș.