CEC Bank continuă procesul de digitalizare și lansează un nou serviciu 100% online, fără drumuri la bancă – rambursarea anticipată a unui credit 100% online, direct din Mobile Banking, Internet Banking sau din magazinul virtual CEC_IN.
”Continuăm strategia de digitalizare a CEC Bank, iar rambursarea anticipată este un nou serviciu adus 100% în zona online. Completăm astfel gama de produse deja existente: pachete de cont bancar, credite de nevoi personale și carduri de credit. Această nouă functionalitate simplifică relația clienților cu Banca, asigurând fluxuri rapide, economie de timp și procesare rapidă. Accesarea serviciilor bancare trebuie să fie la fel de simplă ca orice comandă la un magazin online, iar pentru această funcționalitate există tot mai multă cerere în piață”, a declarat Mugur Podaru, Director Direcția Operațiuni la Distanță, CEC Bank.
Astfel, clienții CEC Bank pot efectua 100% online rambursări anticipate parțiale sau integrale pentru creditele în LEI și EUR, cu sau fără garanții reale. Totodată, în cazul rambursărilor anticipate parțiale, clienții pot alege între diminuarea valorii ratei lunare cu menținerea perioadei de creditare sau menținerea valorii ratei cu diminuarea perioadei de creditare. Noul grafic va fi disponibil clienților imediat după procesarea solicitării.
CEC Bank este prima bancă din România care a lansat, încă din 2020, un flux de accesare 100% online a conturilor și serviciilor bancare. În 2022, banca a atras peste 166 000 de noi clienți, numărul de utilizatori ai canalelor digitale s-a majorat cu 54% iar volumul de operațiuni prin canalele digitale a crescut cu aproape 93% și a depășit pentru prima oară pragul de 100 de miliarde de lei.
Despre CEC Bank
CEC Bank este instituția financiară cu cea mai lungă tradiție din România. Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent cea mai extinsă rețea națională, cu peste 1.000 de sucursale și unități teritoriale și cu active de peste 61,7 miliarde lei, la sfârșitul lui 2022.
CEC Bank este o bancă universală de top pe piața românească și oferă o gamă completă de produse și servicii persoanelor fizice, IMM-urilor și corporațiilor mari, prin multiple canale de distribuție: unități bancare, rețele de ATM și POS, internet banking (CEConline), mobile banking (CEC app) și magazinul virtual CEC_IN – unde pot fi accesate produse și servicii bancare 100% online.
Mai multe detalii despre produsele și serviciile oferite de CEC Bank pot fi obținute în orice unitate a Băncii, apelând gratuit Serviciul suport clienți la numărul de telefon 0.800.800.848 sau accesând site-ul www.cec.ro.