CESAROM lanseaza noua identitate de brand si pune accent pe flexibilitate, creativitate si profesionalism

0
955

Cesarom, membru al grupului Lasselsberger si principalul producator local de placi ceramice, anunta finalizarea procesului de rebranding si dezvaluie noua sa identitate care promoveaza flexibilitatea,  creativitatea si profesionalismul ca elemente definitorii pentru activitatea companiei.

Decizia rebrandingului a avut la baza dorinta obtinerii unui brand dinamic, cu o arhitectura noua, moderna, asociat cu imaginea unui produs fabricat in Romania care sa convinga partenerii ca produsele romanesti Cesarom reprezinta solutia fireasca pentru amenajarile rezidentiale, comerciale sau industriale”, a declarat Sergiu Apolzan, Director de Vanzari si Marketing al Lasselsberger Ceramics Romania.

Odata cu rebrandingul, Cesarom isi consolideaza pozitia in fata publicului ca lider inovator intr-o piata extrem de dinamica atat din punct de vedere tehnic, al pretului si mai ales estetic. Inspirata din cei peste 50 ani de experienta pe piata locala, noua identitate Cesarom mizeaza pe creativitate, profesionalism si flexibilitate, atribute distinctive ale acestui brand.

Noua identitate doreste sa transmita clientilor nostri faptul ca cei 50 de ani de traditie au ca rezultat astazi o intelegere profunda a necesitatilor pietei si a tendintelor in amenajare ale romanilor”, a mai spus Sergiu Apolzan.

Acesta a subliniat, de asemenea, ca aceasta experienta sta la baza portofoliului de produse Cesarom, creat in acord cu tendintele internationale, dar adaptat la exigentele pietei romanesti in ceea ce priveste gama cromatica, finisajele placilor, motivele decorurilor.

in plus, prin rebrandingul recent finalizat si viitoarele campanii de promovare isi propune sa se adreseze nu doar consumatorilor casnici, ci si designerilor si arhitectilor care consiliaza amenajarile rezidentiale.

Cu aceasta ocazie, compania reinnoieste si interfata site-ului www.cesarom.ro, oferind utilizatorilor o experienta online interactiva. Toate materialele de prezentare ale companiei sunt aliniate la noua imagine, astfel incat mesajul transmis sa devina unul de impact, ce defineste trasaturile noii imagini de brand – inventivitate, profesionalism si responsabilitate.  

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here