CGS România anunță recrutarea a 100 de noi angajați pentru centrul de contact din Târgu Jiu

0
783

 

Centrul de suport aniversează 9 ani de la inaugurare

 

București, 27 Septembrie 2023

 

Computer Generated Solutions (CGS) România, lider în industria locală de outsourcing pentru procesele de afaceri (BPO), își propune să continue expansiunea și dezvoltarea centrelor sale de contact, cu accent pe facilitățile din Târgu Jiu. Astfel, compania demarează o amplă campanie de recrutare, având în plan atragerea a aproximativ 100 de noi colegi pentru biroul din Târgu Jiu până la finalul acestui an.

 

„Centrul nostru de suport din Târgu Jiu, inaugurat în 2014, a fost recunoscut imediat ca un hub de performanță în cadrul CGS România. Datorită rezultatelor remarcabile obținute, business-ul nostru destinat acestui centru a cunoscut o creștere susținută, generând astfel necesitatea aducerii în echipă a unor noi talente. La momentul actual, în hub-ul din Tg. Jiu activează 300 de angajați. Dintre aceștia, doar o mică parte lucrează în sistem remote, majoritatea optând pentru activitatea de la birou datorită mediului de lucru și a oportunităților oferite de acesta. Suntem mândri să afirmăm că 95% dintre membrii echipei de conducere pentru această filială provin din comunitatea locală și au parcurs o evoluție semnificativă în compania noastră, pornind de la poziții de bază,” a declarat Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România.

 

Din perspectiva posibilităților oferite de Târgu Jiu, Vladimir Sterescu a subliniat că se poate observa oportunitatea de a aduce în echipă aproximativ 100 de profesioniști până la finele acestui an. Pozițiile disponibile se adresează atât celor care preferă să lucreze de la birou, cât și celor interesați de modalități de lucru la distanță. Noii colegi se vor implica în proiecte similare cu cele desfășurate în celelalte centre CGS România, precum servicii de suport pentru clienți, asistență tehnică, vânzări, colectare sau activități de backoffice. În plus, este important de menționat că centrul din Târgu Jiu oferă servicii în limba română pentru câțiva dintre cei mai importanți clienți locali.

 

“Ne propunem astfel să extindem echipa de la 300 de angajați, numărul actual, la 400 până în 2024, însoțită de o diversificare semnificativă a portofoliului de competențe”, a mai afirmat reprezentantul companiei.

 

CGS România caută să recruteze tineri profesioniști dornici să performeze și să își construiască o carieră pe termen lung, având la dispoziție un plan de dezvoltare susținută. De asemenea, compania este interesată să identifice candidați înzestrați cu abilități de negociere și gestionare a relațiilor cu clienții.

 

„Mai presus de toate, căutăm colegi motivați să învețe în permanență, să-și dezvolte abilități noi și să accepte provocări diverse. La CGS România, promovăm un mediu de lucru în care colegii se susțin reciproc și se ajută unii pe alții. Astfel, echilibrul între viața personală și cea profesională ocupă un loc central în filozofia noastră,” a încheiat Vladimir Sterescu.

 

 

###

Despre CGS România

 

Compania americană CGS (Computer Generated Solutions) este unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de business process outsourcing din lume, prezentă încă din anul 2006, pe piața din România. Compania furnizează, pe plan local, servicii în 18 limbi străine, având 7 centre de suport în București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu, Miercurea-Ciuc, Constanța și Galați.

Cei cca. 4.000 de angajați ai CGS România interacționează zilnic cu clienți din România, Germania, Marea Britanie, Spania și alte țări europene, precum și din Statele Unite ale Americii sau Canada. Principalele servicii oferite de către CGS România sunt customer care, suport tehnic, help desk, telesales și alte servicii externalizate pentru companii care activează în domeniul telecomunicațiilor, IT, bănci, asigurări și retail.

CGS (Computer Generated Solutions) este listată în primele 15 cele mai bune companii din acest domeniu din lume. Computer Generated Solutions a primit trofeul de aur Stevie® Awards 2021 pentru vânzări și customer service la categoria „Centrul de contact sau Furnizorul de servicii de outsourcing al anului”. Compania americană a primit pentru a doua oară trofeul de aur în cadrul Stevie® Awards.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here